Boralis Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 kan nevne at det ikke er noe problem å montere en dobbeltradiator i bunnen på kabinettet uten å skjære i de, riktinok er rad litt bredere enn det hullet som er der men det har ingen betydning. Har selv prøvd dette og det funket fint, den kan festes med strips eller silikon,da skader man ikke noe på kabinettet . Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 kan nevne at det ikke er noe problem å montere en dobbeltradiator i bunnen på kabinettet uten å skjære i de, riktinok er rad litt bredere enn det hullet som er der men det har ingen betydning. Har selv prøvd dette og det funket fint, den kan festes med strips eller silikon,da skader man ikke noe på kabinettet . 5182752[/snapback] har du noen bilder eller mer info om hvordan du har/ hadde gjort det? Har selv nå radiatoren på toppen av cm stacker da jeg fjernet den 80mm vifta i toppen og tok nipplene ned igjennom der hvor vifta sto...Men jeg har planer om å få den ned i bunn eller få fiksa til noen fester på toppen slik at jeg får noe luft mellom radiatoren og toppen på kabinettet... Nå så ligger radiatoren rett oppe på toppen av kabinettet... Men jeg har tenkt til å kjøpe ny vannkjøling...Skal bare få solgt det jeg har nå så blir det innkjøp av noen egen komponerte deler...Waterchill settet har virket helt perfekt, kan ikke klage men skal opp i vannslange diameter..Skal opp i 1/2"ID... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Har desverre ingen bilder og kabinettet er solgt. Men det jeg gjorde var å ta bort den risten i bunnen, denne tok jeg å tredde en nylonstrømpe over og strammet denne til, dermed hadde jeg en ferdig rist/grill med filter. Denne monterte jeg på plass igjen men med den forskjellen at jeg monterte den på utsiden, altså under kabinettet, så monterte jeg 2 120mm vifter på radiatoren og la en klatt silikon på hvert hjørne av den og trykket den fast mot bunnen av kabinettet slik at viftene ble øverst. Når silikonen har tørket et par timer sitter radiatoren godt fast uten at de er problemer med å fjærne den om en ønsker det, samtidig har man ikke skåret i kabinettet . Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Hvordan blir tempen da du sette viftene oppe på radiatoren inni kabinettet slik som du gjorde? Hvilken vei blåste de? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Hvordan blir tempen da du sette viftene oppe på radiatoren inni kabinettet slik som du gjorde? Hvilken vei blåste de? 5189181[/snapback] Husker ikke tempen,men vet den var ok, viftene tok inn luft gjennom bunnen derfor strømpefiltret Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Okei..Men hvilken radiator anbefaler du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå