Bimmelom Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hei. Jeg har et Cooler Master Cavalier 3 kabinett som er svart. Er det noen andre kabineter med samme mål, som har plexiglass i seg som jeg kan feste på ? Har tenkt på å ordne noe selv, men ettersom jeg ikke har det rette utstyr tror jeg ikke det blir særlig pent. Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Jeg leter også etter dette, men bare i sølv. Noen som vet noe? Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) Dobbelpost er noe dritt Endret 11. november 2005 av Mafiabåss Lenke til kommentar
tropic Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 det samme leter jeg også etter, men da til centurion 5. Og etter det jeg har forstått så har cavalier og centurion samme sidedør. Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Sorry for at jeg bumper denne gamle tråden men jeg har funnet en sidedør Lenke til kommentar
tropic Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 (endret) lurer på om det vinduet passer til centurion 5.. edit: var inne på siden til coolmermaster og det passer til centurion 5.. yes.. Endret 17. desember 2005 av tropic Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 lurer på om det vinduet passer til centurion 5.. edit: var inne på siden til coolmermaster og det passer til centurion 5.. yes.. 5304230[/snapback] Haha, du skulle jo bare lest på komplett.no Cooler Master Sidepanel med Vindu, Sort for Cavalier 3 og Centurion 5/530/532 Men jeg ville heller kjøpt noe plexi, en stikksag eller en fake dremel og en tube sikaflex. Da kunne du kuttet det vinduet du ville ha. Lenke til kommentar
knutroe Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Trådstarter, så at du har et sort Cavalier 3. Jeg har bestilt meg et slikt, det er vel på vei i posten, kan jeg tenke meg. Kan du legge ut noen bilder samt oppsummere positive og negative sider med kabinettet? Lurer fælt på hvordan det er Bilder hadde vært digg Lenke til kommentar
tropic Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 (endret) lurer på om det vinduet passer til centurion 5.. edit: var inne på siden til coolmermaster og det passer til centurion 5.. yes.. 5304230[/snapback] Haha, du skulle jo bare lest på komplett.no Cooler Master Sidepanel med Vindu, Sort for Cavalier 3 og Centurion 5/530/532 Men jeg ville heller kjøpt noe plexi, en stikksag eller en fake dremel og en tube sikaflex. Da kunne du kuttet det vinduet du ville ha. 5306458[/snapback] Stoler ikke alltid på sidene til komplett og div andre nettbutikker.. derfor sjekket jeg med cooler master for å være sikker.. Endret 18. desember 2005 av tropic Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2005 Trådstarter, så at du har et sort Cavalier 3. Jeg har bestilt meg et slikt, det er vel på vei i posten, kan jeg tenke meg. Kan du legge ut noen bilder samt oppsummere positive og negative sider med kabinettet? Lurer fælt på hvordan det er Bilder hadde vært digg 5307367[/snapback] Bildet kommer snart. Lader kameraet. Men, kabinettet er bra det. Virker rimelig stødig, og det virker som det er skikkelig kvalitet. 2 blå lys som lyser på fronten, ellers helt plaint kabinett. Har vel egentlig ikke funnet noen store minuser på kabinettet. Eneste måtte være at det ikke er plexi glass på det Lenke til kommentar
knutroe Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Kommer det noen bilder eller? Lenke til kommentar
tropic Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 håper han legger opp bilder ETTER at plexi døren er montert.. men til knutroe: du kan google litt så finner du sikkert bilder av cavalier 3.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå