Cultofluna Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Vurderer å ta lappen på stor lastebil men har en del spørsmål om dette.. Hvor mye vil det koste å ta denne? (Har billappen) Hvor er det mulig å ta den? må jeg ha kjørelærer osv? Hvor mange timer må jeg bruke på det? osv.. info og tips tas imot med stor takk Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Jeg sendte nylig en mail til en trafikkskole i Trondheim og spurte om akkurat det samme. Det er ikke billig å ta klasse C lappen. Rundt 25 000 hvis jeg regnet korrekt. Dette tatt i betrakning at du også har teori og 10 timers kjøring. Jeg legger ved et vedlegg som jeg fikk tilsendt. Husk at prisene varierer fra plass til plass, så du kan vel spare noen kroner på å forhøre deg på forskjellige plasser først. Du kan jo ta en titt selv på vedlegget C_for_de_som_kun_har_B.doc Lenke til kommentar
Sharp Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Vurderer å ta lappen på stor lastebil men har en del spørsmål om dette.. Hvor mye vil det koste å ta denne? (Har billappen) Hvor er det mulig å ta den? må jeg ha kjørelærer osv? Hvor mange timer må jeg bruke på det? osv.. info og tips tas imot med stor takk 5127576[/snapback] Har du bekjent eller familie som kjører lastebil bør du høre om ikke du kan få noen kjøretimer av de. Sparer mye penger på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå