weebear Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 jeg skal kjøpe meg en mp3spiller som må tåle støt osv. fordi jeg skal bruke den når jeg kjører ski. er det noen som har noen forslag? max 2000.... litt lyst på iPod nano da. men noen som vet om den tåler litt ? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Jeg tror de fleste Flashminne baserte spillerene tåler det meste. Men jeg antar at du faller en del, og da kan det vel teoretisk sett hende at du lander litt skeivt og i knekker den på tvers. En liten og kompakt Creative Muvo spiller med 1 gb burde vel holde. Lenke til kommentar
weebear Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 joa.. men jeg fall ikke så mye, men når jeg først faller så faller jeg hardt.. men problemet er det med at der jeg setter ledningen til headsette blir den ødelig. fordi det blir sånn at lyden skurrer å sånn... men hadde en muvo. men den er ødelagt.. så du annbeler en liten muvo? Lenke til kommentar
weebear Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 hva med denne da? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Jeg tror den tåler mer enn en tynn iPod nano. Men nå har ikke jeg testet en muvo skikkelig... Lenke til kommentar
weebear Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 prøven den jeg ... så kjøper jeg dette med det samme Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Jeg har en MuVo2 1,5 GB... Den ha hengt med nå i ca et år... Den har jeg hat i bakken uten at den tokk skade..Skjermen ble dårlig å treg pga. kulde, med når den blir varm igjen, er alt normalt... Nå er det på rep his siba pga for mange fall i bakken Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 min bror klarte å få sin iriver flashbaserte mp3 spiller overkjørt av en bil. Selv om skjermen var helt knust og han måtte lime sammen delene så fungerte den faktisk utmerket fordet. Kan forøvrig legge til at iriver er et meget bra merke med super kvalitet, synd de er litt dyrere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå