Newt32 Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Ja hei du! Jeg lurer egenlig på om det finnes noen spill til DS som kan være artig i lengden. Som det står i topic, en lang busstur f.eks. Takker for alle seriøse svar Endret 9. november 2005 av Newt32 Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Lost in Blue er ikke så dumt, ser ut til å være litt holdbarhet i det. Har riktignok ikke hatt tid til å spille det så langt enda selv. Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hva med Castlevania Dawn of Sorrow? Det bruker ikke så frytktelig mange av mulighetene i DS`en, men er alikevel et av de beste spillene du får til DS`en. I tillegg har du jo Advance Wars Ds og Meteos som kanskje kunne vært noe. =) Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 De fleste av de litt mer forseggjorte spillene til DS er artige "i lengden". Advance Wars: Dual Strike kan du spille helt utrolig lenge uten å gå lei. Å runde Super Mario 64 DS tar sin stund, i hvert fall ti-femten timer. Castlevania: Dawn of Sorrow er ikke allverdens langt, rundt ti timer, men det er til gjengjeld utrolig moro. Ellers: Project Rub er moro, men kanskje litt vrient å spille på buss, WarioWare Touched! er moro, men kanskje litt vrient å spille på buss, og Yoshi Touch & Go er moro, men sannsynligvis litt vrient å spille på buss det også. Ditto for Meteos, som er helt fantastisk, men også det er avhengig av stabile forhold for at pekeskjermfunksjonaliteten skal fungere som den skal, og ikke frustrere. Another Code: Two Memories er utrolig stas, men det varer dessverre ikke så lenge: omtrent 5-8 timer, avhengig av erfaring med eventyrspill fra før, skulle jeg anslå. Hvis du har sjansen til å importere er det også langvarig glede å finne i Kirby: Canvas Curse og Phoenix Wright: Ace Attorney. Jeg vil anbefale deg å ta en titt her: http://gamer.no/search.php?sp=1&filterTech...5B173%5D=select og gå inn på produktene for å finne våre omtaler av dem. Kanskje det hjelper? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Det blir enten Advance Wars: Dual Strike eller Another Code: Two Memories. Da disse to fyllte alle kravene mine. De virker perfekte til lange bussturer. (Det eneste jeg kanskje frykter er at jeg glømmer å stoppe bussen, kjører lengere enn det jeg trenger ) Har vært litt på leting etter noen brukbare spill til DS, men de fleste har sånn skikkelig glimt-i-øyet farger som gjør meg en smule gal. Samtidig kan disse også bli ganske fort kjedelig i lengden, som dere har skjønnt. Gikk igjennom hele Mario 64, altså orginal spillet til N64. Er ganske lei det, pluss at kompisen min kjøpte DS versjonen. Var jo så og si samme greia. Noen små vridninger - kjedelig multiplay. Jeg kjøpte min DS før den kom ut i Norge. Har enda ikke eid et eneste spill. I de siste 4 - 5 månedene har den bare ligget i hylla og sammlet støv. Nå sist her tenke jeg med meg selv; hvorfor kjøpte jeg egentlig DS? Jo, for det første så trenger jeg ikke drege med meg et agregat, en TV og en GC på bussen... På andreplass derimot, har vi tådløst LAN spill. Multiplayer, som er gøy - på enkelte spill som sloss spill (som jeg er så god i ). Er det noen som har greie på spill så er det jo de gutta her. Tenker alltid Gamer.no først. Noen spillsider har dårligere kvalitet enn andre, denne spillsiden har best kvalitet. Dette forumet er også best, på veldig mange måter God natt i skrivende stund! Endret 10. november 2005 av Newt32 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå