Gå til innhold

Xbox 360 /ps2

Leffy

Anbefalte innlegg

Hei.

Det kommer ut samme spill til ps2 og xbox 360. Har ps2 men lurer på om jeg skal kjøpe meg en 360 pga av grafikken, men.. Vil de samme spillene som kommer ut til begge de konsollene ha bedre grafikk på Xbox 360 ?

Ta f.eks NFS: Most wanted. Blir det bedre på 360 enn ps2 ?

Endret av Leffy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Det kommer ut samme spill til ps2 og xbox 360. Har ps2 men lurer på om jeg skal kjøpe meg en 360 pga av grafikken, men.. Vil de samme spillene som kommer ut til begge de konsollene ha bedre grafikk på Xbox 360 ?

5127199[/snapback]

Unnskyld at jeg spør, men er du FULL ??

Lenke til kommentar
Hei.

5127199[/snapback]

5127250[/snapback]

Nei ikke nå..

Og det var en grunn til at jeg la inn post her, der er ikke like mange som kan mye om alt! Fikk høre det fra en at det var anbefalt og kjøpe det til 360 i stedet får PS2.

Derfor posta jeg, og da forventer jeg og få ordenlitg svar og spydige/morsome kommentarer kan folk spare seg for!

Lenke til kommentar

haha ! DU må innrømme at inlegget ditt var helt på trynet.

Først starter du med.

'Det kommer ut samme spill til ps2 og xbox 360' ??

Såpass burde du vite ?

og så sier du

'Vil de samme spillene som kommer ut til begge de konsollene ha bedre grafikk på Xbox 360' ?

Er ikke rart man siterer. Next Generation konsoll.. Say no more !

Lenke til kommentar

Først starter du med.

Såpass burde du vite ?

og så sier du

'Vil de samme spillene som kommer ut til begge de konsollene ha bedre grafikk på Xbox 360' ?

5127337[/snapback]

Såpass burde jeg vite? Er ikke alle som er slik spillnerder som deg skjønner jeg! Det vet jeg!

Lenke til kommentar
Hei.

5127199[/snapback]

Det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar.

Og de samme spillene kommer -ikke- til PS2 og x360. Syns jeg ser Gears Of War eller Kameo på en PS2 :!:

Men, PS2 koster fortsatt over 1000 kroner - Og xbox (1) får du til 799 på elkjøp.

Det jeg ville gjort, er å legge ut de 2 lappene det koster ekstra, så får du så utrolig mye mer enn bare en spillemaskin.

Lykke til !

Endret av dark by design
Lenke til kommentar

Først starter du med.

Såpass burde du vite ?

og så sier du

5127337[/snapback]

Såpass burde jeg vite? Er ikke alle som er slik spillnerder som deg skjønner jeg! Det vet jeg!

5127352[/snapback]

Spillenerd ? Giiiz det her har faktisk noe med IQ å gjøre ! Ta og les igjennom det du skrev en gang til så skjønner du hvor lite og idiotisk gjennomtenkt det innlegget ditt var.

Lenke til kommentar
Hei.

5127199[/snapback]

5127250[/snapback]

Nei ikke nå..

Og det var en grunn til at jeg la inn post her, der er ikke like mange som kan mye om alt! Fikk høre det fra en at det var anbefalt og kjøpe det til 360 i stedet får PS2.

Derfor posta jeg, og da forventer jeg og få ordenlitg svar og spydige/morsome kommentarer kan folk spare seg for!

5127320[/snapback]

Ok, hvis du faktisk er i reel en valgsituasjon mellom PS2 og Xbox360 så finnes det kun ett råd slik jeg ser det: Kjøp for guds skyld Xbox360 når den kommer om noen få uker. I og med at du i hele tatt spør så går jeg ut fra at du har penger til det dyreste valget, xbox360. Og da er jo valget klart. Du får mye, mye, mye, mye bedre grafikk på xbox360 enn PS2. PS2 tilhører (forrige)/nåværende generasjon TVspill. Xbox360 er ny modell -neste generasjon om man vil.

Dr.Peedee

Lenke til kommentar
Hei.

5127199[/snapback]

PS2 - promotion shot på ign (bildet er sannsynligvis tatt fra race-replay).

need-for-speed-most-wanted-20050714005508795.jpg

XBox 360 - promotion shot på ign (bildet er sannsynligvis tatt fra race-replay).

need-for-speed-most-wanted-20050715065110998.jpg

du finner videoer fra spillet, og flere bilder på www.ign.com.

Fant desverre ingen ingame-bilder når jeg søkte raskt gjennom, men du får se selv.

--

Jeg vil tippe det er flottere grafikk på 360'en ingame, enn en 10 år gammel konsoll, men dette er jo tross alt Electronic Arts, så jeg ville ikke satt noe penger på det.

Hvis du allerede har PS2, og ikke må ha ny konsoll nå, så vil jeg anbefale deg å vente til konkurenten til 360'en (PS3) kommer.

Dersom du fremdeles vil ha 360'en da, vil den ihvertfall være mye billigere.

Og disse idiotene som gjør narr av deg, kan du rapportere.

Lenke til kommentar

De bildene er jo fra CGI sekvens...

Uansett, dette spilllet vil bare være en port av PS2 versjonen til alle maskiner. Ikke akkurat det beste eksempelet på hva 360 klarer.

Vil anbefale å ikke kjøpe dette drittspillet. Helvetes EA og deres møkkaspill.

Dette var det nærmeste jeg fant av in-game bilder til spillet.

Men dette er nok fra XBox versjonen, ser ut til ha for bra anti-aliasing til å være PS2. Men ser jo ræva ut for det.

need-for-speed-most-wanted-20050930052152429.jpg

360 versjonen vil se omtrent likt ut. Bare høyere oppløsning hvis man har tv som støtter det.

Endret av Fedorov
Lenke til kommentar

Takker for svar:)

Har PS2 og hadde tenkt og kjøpe meg det spillet til den.

Det eneste jeg var ute etter er det at om MYE bedre grafikk på dette spillet på Xbox 360 enn på PS2!? Også slik at det lønte seg og kjøpe 360 bare pga av spillet sin helhet?

Lenke til kommentar

Det eneste jeg var ute etter er det at om MYE bedre grafikk på dette spillet på Xbox 360 enn på PS2!? Også slik at det lønte seg og kjøpe 360 bare pga av spillet sin helhet?

5128912[/snapback]

Jeg syns egentlig du har fått ganske dårlige svar her.

Det kommer et par spill som blir sluppet til begge konsollene, PS2/Xbox360, som f.eks King Kong, Tony Hawks American Wasteland, GUN og NFS Most Wanted.

Av disse spillene, så er det igrunn bare King Kong som vil se BETYDELIG mye bedre ut på Xbox360 så langt jeg har sett, de tre andre, THAW, GUN, og NFS, ser desverre ut til å være bare en liten oppussing i forhold til PS2 versjonen med renere og bedre teksturer. King Kong derimot, ser ut til å bli et helt annet spill i fra ps2 versjonen, til og med i fra pc versjonen.

Derimot sånn som de andre svarer her, så vil jo selvsagt Xbox360 få en hel del spill som ikke kommer på ps2 som ser sinnsykt bra ut.

Men av de spillene som går multiplatform mellom 360 og PS2, er ikke forskjellen noe en vil kalle next-gen. Håper det er svar på spørsmålet ditt.

Lenke til kommentar

Bra svar "Crockett", porting av spill mellom de forskjellige platformene blir ikke akkurat all verden. Ta for deg NFSU 1 og 2, samt Fahrenheit, finnes en haug med eksempler som lider akkurat av det at de f.eks PC`versjonenen av spillet ikke akkurat ser så mye bedre ut enn PS2 eller X-Box sin. :yes:

Lenke til kommentar

5128912[/snapback]

Hei igjen,

etter å ha lest flere av postene dine nå, så i motsetning til en god del av oss andre her, så virker ikke du akkurat som en Hard Core gamer. Og da mener jeg i positiv forstand. Hvis du kun tenker på det ene spillet, så ville jeg kanskje kjøpt PS2 versjonen av spillet og vært fornøyd med det.

Det virker som du ikke har satt deg inn i forskjellen mellom PS2 og Xbox360 overhodet, det kanskje av manglende interesse, og da er kanskje like greit at du sparer pengene dine og spiller det på PS2.

Mitt opprinnelige råd var at du burde kjøpe Xbox360, men etter å ha lest litt mere i postene dine, så blir ett sånt råd litt som når bestemor går på elkjøp og vil ha en enkel 26 tommer TV og kommer hjem med 42 tommer High End Plasma fordi selgeren totalt overså hennes egentlig behov.

Uansett, det spillet blir sikkert morsomt på begge konsoller.

Dr.Peedee

Lenke til kommentar

Takker :yes:

Biler har alltid interresert meg og jeg er ute etter den beste grafikken på det spillet og det ser ut som om jeg har fått svar på det jeg spurte om og nei, jeg er heller ingen hardcore gamer og ikke noen særlig Xbox fan ( kanskje fordi jeg alltid har holdt meg til PS ). Men etter jeg har sett en del filmer, screenshots og lest her så ser jeg egentlig ingen grunn til og kjøpe Xbox bare av den grunn. Ser ut som om jeg holder meg til PS3 kommer... :)

Leffy:)

Lenke til kommentar
Er det noen her som "vet" at NFS: MW blir laget til PS2, og så portet til X360/PC osv ?

Høres jo veldig ut som EA.. Men, hallo? De er vel ikke så bak mål vel ?

5131991[/snapback]

Stemmer det.

Hvorfor lage en ny spillmotor når man bare kan porte over den gamle fra PS2 til alle maskiner og likevel være det mestselgende bil spillet på markedet. :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...