Kjell Fisk Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) idag morges når eg starta opp min datamaskin merka eg at internettet ikkje virka so tenkte eg at det ikkje var noe gale så eg prøvde å sjå litt på ein serie men lyden virket heller ikkje. men når eg først starta opp datamaskinen så kom det ein feilmelding som eg ikkje husker heilt som sa at win32 ett eller annet var gale so eg fekk valet mellom å sende feilmelding eller ikkje eg sendte. så tenkte eg at kanskje den ville virke skikkeli viss eg restartet den men det gjorde den ikkje og når eg trykker på ein snarvei på skrivebordet så blir det som om eg trykker på det ikonet som er opperst. bruker windows xp home edition med installert service pack 2. nå bruker eg faren min sin datamaskin. noen som vet hva dette er og hvordan det eventuelt kan fikses? takker for svar. Endret 13. november 2005 av raging king Lenke til kommentar
Cevon Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 prøv og installer driverne til hovedkortet ditt på nytt. hvis ikke det funker, ville jeg ha installert xp på nytt. Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 ok da skal eg prøve det men hvordan uinstallere eg dei driverne som eg skal instalere på nytt og er det bare til å putte i cden? Lenke til kommentar
Cevon Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 På min pc er det bare og putte i cden, og trykke. du trenger ikke og avinstalere driverne først tror jeg. bare prøv og installer lyd og nett driverne først. Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 nei nå virket det plutselig igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå