Radhoo Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Grunnen til at disse klassene får ferdig settet først er ikke at det er så få av dem. fra våre kills av golemagg har det droppa: Nightslayer Chestpiece Breastplate of Might Arcanist Robes Cenarion Vestments Breastplate of Might Felheart Robes Arcanist Robes( min : ) ) Cenarion Vestments Cenarion Vestments(Disenchant) Felheart Robes Bliard fix! Aldri priests 5128709[/snapback] Så etter hele 10 ganger dere har drept Golemag, så trekker du konklusjon at loot-tabelen er bugget? Kom tilbake etter dere har drept han 52 ganger og hvis det enda ikke har droppet priestchest, så skal jeg innrømme at den er bugget. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 For oss droppa Cenarion boots de 4 første gangene vi tok Lucifron.. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Dropper KUN cenarion og gianstalker hos oss... eller iallefall ikke langt ifra. Lenke til kommentar
Horghen Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Lucifron har droppa might gloves hver eneste gang vi har tatt han, skal vel begynne å disenchante dem skriveleif* Endret 9. november 2005 av Xard Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 vael dropper ikke lawbringer. ' Oppdatert nå, var en skrivefeil Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Grunnen til at disse klassene får ferdig settet først er ikke at det er så få av dem. fra våre kills av golemagg har det droppa: Nightslayer Chestpiece Breastplate of Might Arcanist Robes Cenarion Vestments Breastplate of Might Felheart Robes Arcanist Robes( min : ) ) Cenarion Vestments Cenarion Vestments(Disenchant) Felheart Robes Bliard fix! Aldri priests 5128709[/snapback] Så etter hele 10 ganger dere har drept Golemag, så trekker du konklusjon at loot-tabelen er bugget? Kom tilbake etter dere har drept han 52 ganger og hvis det enda ikke har droppet priestchest, så skal jeg innrømme at den er bugget. 5128818[/snapback] Skal legge til at alle druidsene i guildet har cenarion-shoulders og alle druidene har cenarian legs, boots, gloves, belt og bracer. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 30 golemag kills, 0 azuresong mageblade Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 har hørt at det kommer litt ann på lederen i raidet.. vi var to guilder med samme class-leader og da droppa samme set-items fra de samme bossene.. f.eks med en paladin leder dropper det skjeldent lawbringer, men mye warlock etc.. hunter = cenarion.. hvertfall min erfaring... Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Tror ikke det har noe med raidleader eller bugs å gjøre. Men det er vel helt tilfeldig, derfor må man vel opp i en 100 kills før man ser at det er en jevn fordeling. Men det er jævlig iriterende å se at det nesten aldrig dropper det man er ute etter. Det kan jo og vere at Blizz har tatt høyde for at det er flere av noen klasser, altså mer hunter og rogue drops, men det har ikke jeg merka noe til iallefall, mye Hunter ja, men LITE rogue Endret 9. november 2005 av kule-ku Lenke til kommentar
Taykun Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 30 golemag kills, 0 azuresong mageblade 5129239[/snapback] Golemag kill hver uke siden før sommerferien, 1stk lawbringer chestguard (min).. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Tøys, radhoo! Du vet det dropper mest hunterphats!!1 Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Drepte golemagg for første gang noen måneder før sommerferien, da droppa prophecy. Så droppa den for andre gang for en uke siden. Da gikk den for 400 dkp (som er ekstremt mye hos oss, spesielt for tier 1) Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Dobbel-faens-jævla-post! Arg! Endret 9. november 2005 av Plomma2 Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 For tiden? Har da alltid vært sånn.. Lenke til kommentar
ArchEnemY Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Vi har vel holdt på med MC i en 5 måneders tid nå, og har aldri droppa Lawbringer Leggings. Og nå har vi fått 2 på rad. Kansje jeg kan få mine snart Lenke til kommentar
brillan Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Azuresong mageblade droppet (har aldri dropper før) og gikk for 1503 dkp. Sier dere lite, men vanlig tier 1 set items går fra 50-150 og eye of sulfara gikk for 800dkp. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 The random seed for loot is random. It is not seeded from the raid leader, or who ever enters the raid first. There is no mystic voodoo on what loot drops when. They did a two week study on what loot actually did drop, and found it to be random and approximately average… the way it was supposed to be. Curse Gaming Forumet Bare sånn forresten Lenke til kommentar
Gjest member-60584 Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 vet hvertfall en ting. jævlig mye druid, warlock og hunter tier1 og tier2 drops. ikke den dritt rogue. men så reforma vi guilden. samme driten. men rogue inkludert Lenke til kommentar
Slåmeg Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Felheart, Giantstalker, Ten storms for oss. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Vi har ikke fått en eneste Ten storms-del. Tror det er no klikk med loottablen vår. Men så er vi alliance da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå