Stonescream Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Er det mer en bare rykter? Om maskinen er varm har ikke det så veldig mye å si så lenge den virker og andre deler av maskinen ikke tar skade av varmen. Ser at amd har utviklet sin batterispare funksjon så den er kanskje bedre enn når du hørte dine rykter? Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Quote: Den 2002-09-02 15:04, Stonescream skrev:Er det mer en bare rykter? Det kan jeg ikke svare på. Når det gjelder dette emnet, har jeg min informasjon fra dette forumet. Sjekk f.eks. denne tråden: http://forum.barbara.no/viewtopic.php?topic=46651&forum=72&replies=9. Med tanke på erfaringer fra AMDs desktop-prosessorer, lyder det ikke usannsynlig. Kanskje noen andre kan bidra med førstehåndskunnskap? Quote: Om maskinen er varm har ikke det så veldig mye å si så lenge den virker og andre deler av maskinen ikke tar skade av varmen. Poenget er vel snarere at større varmeutvikling fører til mer viftestøy for å holde temperaturen nede. Men det kan jo også være et praktisk problem hvis maskinen blir varm. Enkelte maskiner blir faktisk så varme at det er ubehagelig å ha dem på fanget. Jeg leste et eller annet sted om et ekstremt tilfelle: en Dell-laptop hvor deler av tastaturet ble så varmt at det var ubehagelig å skrive på det. Men denne PC-en hadde ikke AMD-prosessor... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå