qdos Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Finnes det ingen butikker som selger 5.25" stasjoner lenger? Mine gamle Sierra-spill ligger og falmer, og jeg savner den gode gamle lyden av stasjonen! Tenkte jeg skulle bygge opp en nostalgimaskin (tidsmaskin) med DOS for å spille Monkey Island og Space Quest igjen. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Det er sikkert noen som har en sånn liggende å slenge. Legg en ønsket kjøpt i bruktmarkedet hvis du ikke får svar fra noen her på forumet som har en. Lenke til kommentar
eldar Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Har hørt noe om abandongames, dvs. spill som blir lagt ut på nettet etter en god stund gratis (spill som ikke kan selges eller tjenes på med andre ord). Vet ikke hvorvidt dette er lovlig, men... :smile: Kanskje litt mindre stress enn å prøve å få en 5.25 til å virke? Heheh.. Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 prøv på denne siden: http://www.the-underdogs.org/ de har det meste som har blitt lansert gjennom tidene Lenke til kommentar
anarchima Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Den sia er jo sjef! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå