Mollekanin Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hva vil dere anbefale av disse to psu'ene? Begge er på 480watt og er modulerbare. Den jeg velger skal inn i et Antec P180 kabinett om dette har noe og si for valget.. Raske svar tas imot med takk da jeg må bestille i dag, den gamle knelet... Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hva vil dere anbefale av disse to psu'ene? Begge er på 480watt og er modulerbare. Den jeg velger skal inn i et Antec P180 kabinett om dette har noe og si for valget.. Raske svar tas imot med takk da jeg må bestille i dag, den gamle knelet... 5126833[/snapback] Jeg har en neopower og er meget fornøyd med det. Stillegående og stabilt. - Kjenner desverre ikke Tagan. Lenke til kommentar
Mollekanin Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Takker for info. Da har jeg bestilt. *Gledeseg* Lenke til kommentar
haakie Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Link? ville ikke bestilt før du har sett hva mer en en har ment da men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå