satland Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Har tenk å kjøpe pc fra komplett og skal bruke ca 13 000 uten skjerm, mus eller tastatur. Setter pris på alle annbefalinger. DVD - Brenner: Harddisk: Hovedkort: Tower og strømforsyning: Opp til dere! Lydkort: Minne: Prosessor: Skjermkort: Opp til dere! Det er vell alle delene og dette skal være en pc som kan takle alle spill på god grafikk. Er ikke en klokker. Lykke til! Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 kjekt om du kunne fikse linkene slike at "vi" bare kan klikke på dem for og komme frem...lat vettu gidder ikke kopiere og lime in hehehe skal vi se..se muligens noen forslags om kommer fra meg... Lenke til kommentar
meeg Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Hvor mye kommer det på det du har satt opp? Mao. hvor mye er det igjen til kabinett, PSU og skjermkort? Endret 9. november 2005 av meeg Lenke til kommentar
satland Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Hvordan fikser jeg linkene og har ca 4 000 igjen til Skjermkort, kabinett og PSU Lenke til kommentar
satland Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 DVD - brenner: Komplett Harddisk: Komplett Hovedkort: Komplett Lydkort: Komplett Minne: Komplett Prosessor: Komplett Og dette skal være en pc som kan takle alle spill... Prisen må ikke komme over 13 000 Lenke til kommentar
BehersK Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Heisann. Satte opp eget oppsett jeg. Vedlagt bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå