Gå til innhold

Synnytec kabinetter hos Microplex?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må si meg enig i de som hadde problemer med å tolke denne posten. Jeg måtte lese den 3 ganger før jeg skjønte at han ikke hadde noen spørsmål angående Synnytec kabinettene, men bare ville gjøre opmerksom på feilen hos Microplex og formidle en link hvor man kunne se disse kabinettene. For meg handlet det ikke så mye om skrivefeil, men hvordan hadde ordlagt seg. Ut fra emnet forventet jeg at han hadde et spørsmål angående disse kabinettene, men etter å ha lest posten mange ganger kan jeg ikke finne noe spørsmål å svare på. Dersom du virkelig har et spørsmål Bøgge, så prøv en gang til :wink:

Lenke til kommentar

Hehe. Det er alltid en eller flere på hvert forum jeg har vært på som har skrivefeil som får knångneng til å gispe etter luft av latter :smile:

Ingenting vi kan gjøre med "slike."

Men et hint til Bøgge:

Istedenfor å være rask med å poste. Kan du ta 5 sekunder til å se over det du har skrevet.

Lenke til kommentar

Lille mei kan starte så mye raballder. Ja jeg har skrive og lesevanske og det ekke greit å formulere seg alltid. Vis jeg vil kan jeg skrive bra, men det tar så lang tid. Kan vi ikke avslutte dette nå og handle om det posten egentlig handler om.

---

Det ser ut som Microplex vil ta inn kabinetter fra sunnytec. Link til kabinette finner du under:

http://www.sunnytec.com/DneInfo/Case/IndexMai.htm

Og så sier jeg takk for meg :wink:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-29 08:26, Xell skrev:

Det ser ut til at MP har fått noe krøll på databasen sin. Det er jo rart at de har lagt opp en ny kategori som ikke lister noe. Det står heller ingenting under inkomende hverken om Sunnytec eller LCD.

Hei!

Det er vi som krøller, ikke systemet :smile:

Sunnytec kabinetter (og strømforsyninger) er på lager allerede - vi har simpelthen bare ikke hatt tid til å ta bilder & legge disse ut på websidene enda.

--

mvh

Espen Faale

Microplex Norge AS

Lenke til kommentar

Noe sier meg at disse Sunnytec kabinettene er akkurat like jalla som dem ser ut dvs like dårlige som de kabinettene som ligger under "design-serie".

Liker ikke helt utviklinga på det Microplex tok inn. Før var alt kvalitet, nå virker det som dem tar inn alt mulig juggel. Hadde likt bedre om dem tok inn flere Image&Shapetek kabinetter osv.

Akkurat den utviklinga får meg til å lure på om disse nye Lepont PSUene er i samme klasse som Enermax eller ikke.

Espen Faale siden du følger med i denne tråden, dere kunne ikke gidd oss et bilde av *ledningene* på Lepont PSUene? Mange og lange ledninger er noe av det jeg liker best med Enermax...

Lenke til kommentar

Har slettet x antall poster om rettskrivning. Slike postinger hører ikke hjemme på dette forumet. Om dette fortsetter, vil brukerne som bedriver slikt tull bli utestengt for lengre perioder. Jeg henviser til netiketten og forumets regler.

-moderator yummy-

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-29 18:27, Anders Leipsland skrev:

Noe sier meg at disse Sunnytec kabinettene er akkurat like jalla som dem ser ut dvs like dårlige som de kabinettene som ligger under "design-serie".

Hei!

Kabinettene vi har tatt inn er i glanslakkert aluminium m/acryl front, ligner til forveksling denne modellen fra Enermax -> http://microplex.no/grafikk/989red.jpg <- og kommer til å havne på rundt kr. 1500,- til sluttbruker.

Om dette er et "jalla" kabinett eller ei får nesten bli opp til den enkelte å avgjøre - vi synes absolutt ikke det, men det motsatte er jo selvsagt en mening du er i din fulle rett til å ha.

Quote:

Liker ikke helt utviklinga på det Microplex tok inn. Før var alt kvalitet, nå virker det som dem tar inn alt mulig juggel.

Jeg går utifra at du bl.a. sikter til "Design"-serien som du nevner over. Vi tok inn denne serien fordi vi mottok en mengde henvendelser fra kunder som ville ha dem og de er da også blandt de mest populære modellene vi har - selvsagt mye pga. prisen.

Jeg tror en ting man bør tenke på her er at for mange ligger kanskje terskelen for "kvalitet god nok for meg" lavere enn andre. De aller fleste kan nok regne seg fram til at et "design-kabinett" til kr. 395,- nødvendigvis ikke kan være av samme kvalitet og by på de samme ekspansjonsmulighetene som et Addtronics tower til det tredobbelte av prisen.

Men - betyr det at de som ønsker å kjøpe et "design-kabinett" til under 400 kroner ikke skal få lov til det, eller at vi skal be dem handle et annet sted fordi vi utelukkende skal satse på det øvre segmentet av markedet?

Quote:

Hadde likt bedre om dem tok inn flere Image&Shapetek kabinetter osv.

Jeg tror en viktig ting å ta høyde for her er at de aller fleste produsenter tilbyr produkter som spenner over mange pris- og kvalitetskategorier. Image&Shapetek har en del kabinetter som er meget smakfulle, holder høy kvalitet og har gode ekspansjonsmuligheter, det er helt korrekt.

Om vi dog hadde bestemt oss for å ta inn nye modeller fra Image&Shapetek men ikke lagt ut bilder av disse, ville du kanskje sagt: "Noe sier meg at disse Image&Shapetek kabinettene er akkurat like suverene som dem ser ut dvs like bra som de kabinettene som ligger under "Image&Shapetek".

Hadde du ikke blitt litt skuffet om vi så et par dager annonserte disse modellene?

http://www.imashape.com/acme.htm

http://www.imashape.com/588.htm

Quote:

Akkurat den utviklinga får meg til å lure på om disse nye Lepont PSUene er i samme klasse som Enermax eller ikke.

Dan's Data har tatt en titt på disse strømforsyningene - http://www.dansdata.com/sfpsu.htm - som det forøvrig også er linket til fra produktsidene våre.

Quote:

Espen Faale siden du følger med i denne tråden, dere kunne ikke gidd oss et bilde av *ledningene* på Lepont PSUene? Mange og lange ledninger er noe av det jeg liker best med Enermax...

Vi venter på ny USB-kabel til digitalkameraet vårt - inntil vi får den får jeg dessverre ikke lagt ut så mange bilder, men om du kikker på Dan's Data igjen så ligger det også bilder av kablene der. Hovedkortkontaktens kabellengde er 50cm og lengden på den "lengste" drevkontaktkabelen er 80-85cm.

--

mvh

Espen Faale

Microplex Norge AS

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...