ilpostino Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Noen forslag til hvordan jeg får enablet DMA under XP. OS'et lugger litt når jeg brenner DVD'er.. og jeg regner med at det er dette som er skyld i at det henger... Endret 9. november 2005 av ilpostino Lenke til kommentar
Timur Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Kontrollpanel -> System -> Maskinvare -> Enhetsbehandling -> IDE ATA/ATAPI Kontrollere (hos meg er det i hverfall det) -> Primær eller Sekundær IDE Kanal (avhenger av hvilken kontroller stasjonen er koblet til) -> Dobbeltklikk og vel fanen hvor det står Avanserte innstillinger -> Endre fra "Bare PIO til DMA hvis tilgjengelig Slik blir fremgangen for mitt system, men kan være annerledes hos andre, uansett finner du nok frem Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 takk.. nå fikk jeg endelig funnet ut av det... mener å huske at de innstillingene var et annet sted under w2k.. så fant aldri ut av det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå