Phoncible Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Skal ha meg ny mus, bruker idag en billig optisk creative mus som forsåvidt fungerer greit, men sliter på endel overflater, kan være litt treig og er rett og slett elendig å spille med.. Trenger ei som er presis og fungerer på de fleste overflater, men har ikke noe peiling. Brukes mest til musikkprogrammer, surfing og litt spill. Så på logitech g7-musa, men lurer på om den har litt vel mange knapper for meg..? Hvilke gode alternativer er det? Lenke til kommentar
taxfree Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hvis du ska game så er trådløs håpløst. Har personlig Logitch510, men hvis jeg skulle kjøpe noe nytt ville jeg ha testa denne. Lenke til kommentar
Phoncible Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 forsto det slik at g7-musa var designa for gaming, men det er ikke det viktigste for meg. Lenke til kommentar
taxfree Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Uansett gaming eller ei ville jeg ha satset på optisk/ laser med tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå