RoXQi3x Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg testet litt 3Dmark03 (gratisversjon) på en nybygd PC, og uploaded det beste resultatet med en login jeg hadde brukt før. Kjekt, sammenligne med andre med samme HW og se om alt er OK. Så skulle jeg sjekke den gamle maskinen, men når jeg prøver å uploade resultatet derfra får jeg "submission failed". Skjønner at gratisversjonen ikke tillater to systemer på samme konto, men den har tydeligvsi lagret info i en cookie eller liknende. Hvordan får jeg startet med blanke ark og uploadet til en ny, separat konto? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Registrer deg med en annen e-mail, vanskeligere er det ikke. Lenke til kommentar
RoXQi3x Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Registrer deg med en annen e-mail, vanskeligere er det ikke. 5127701[/snapback] Men "registrere"; hvordan gjør jeg det på nytt når jeg går rett inn fra resultat uten noen form for login? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå