kirssa.. Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Her om dagen skrudde jeg av min Pc for kvelden,og ting tyder på at det var min siste gang maskinen var i drift.For etter dette vil ikke maskinen boote opp,får ingenting opp på skjermen min når jeg starter maskinen. Det jeg lurer på er selvfølgelig på hva det kan være. Har prøvd feilsøk hvor jeg har koblet alle kortene fra og testet begge minnebrikkene,uten noen suksess. Lurer på om det er AGP sloten som har til helv.... eller skjermen. Maskinen går og jeg hører diskene går og at rammen teller opp,men uten noen mulighet for å se dette på skjermen. Skjermen starter også når jeg slår på den,så jeg vet ikke helt hva dette kan være. Jeg har: HK Abit kg7 Raid Thb 1400(266fsb) GF2 pro deluxe XP professional Jeg kjører ikke raid bare så det er sagt :smile: Lenke til kommentar
xnofit Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Hadde samme problemet met et KG7 kort og da var det rammen som var defekt, men fikk ikke feil pipene som indikerer defekt/no ram present. Skiftet ram og alt 100% igjen. Men sjekk ut denne linken for her kan du finne noen nyttige tips. http://www.viahardware.com/faq/kg7kr7/boot...ot_problems.htm Lenke til kommentar
varebil Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Det kan hende at det er IDE kablen(e) det er noe galt med. Hadde akkurat det samme problemet, byttet IDE kabel(e) så funka det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå