Plopix Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Søstera mi har ein packard bell pc som ser slik ut : Hardware/software: 512RAM 80GB harddisk 9200 Radeon Windows Home (Kjøpt på Elkjøp for 2 år sidan) Det eg lurer på er kva lyddrivar er det ho må bruke på denne pc'n? Oppdatering: Pc'n er blandt iXtreme serien. Endret 8. november 2005 av Plopix Lenke til kommentar
^Sniper Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Søk enten på p.bell sin side på serienummer/navn nummer eller Bruk Google og søk på Pc'ens Navn og nummer så får du opp specs på pc'en og evnt. Lydkort og andre drivere! Og den pc'en er det mulig flere modeller av så det bilde tror jeg ikke hjelper noe... Står ett nummer bak på pc'en på ett klistermerke. Bedre du poster det om du ikke finn noe på p-bell siden eller med google! Endret 8. november 2005 av ^Sniper Lenke til kommentar
Plopix Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Eg trudde hardware specs ville hjelpe, har ikkje nummer til pc'n tilgjengeleg i dag. Det må no vere verdt eit forsøk om nokon har ein liknande pc og veit kva lyddrivarar den trenger. Lenke til kommentar
^Sniper Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Ett eller annet sted på kabinettet må jo stå PC-serien! Lenke til kommentar
Plopix Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Eg forsøkte med Realtek AC'97 Audio drivar som fulgte med Asus K8N-E Deluxe hovedkortet mitt, og den fungerte vistnok på det systemet her og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå