Spirograf Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Begynner å bli lei av at nye spill hakker, og sonderer derfor terrenget etter nye nøkkelkomponenter. Trenger tips/erfaringer på følgende komponenter: - CPU (AMD, S939, ikke X2) - Hovedkort (Ikke VIA-chipset, men med PCIe) - Grafikkort (PCIe, ikke på øverste hylle) Når jeg tenker meg om så trenger det ikke være nest øverste hylle på grafikkort heller... Er som mange andre ute etter hva som gir mest for pengene. De øvrige komponentene mine er gode nok enda. Edit: Jeg har i dag en Athlon XP2500+, Radeon 9700 Pro og et Gigabyte hovedkort Endret 8. november 2005 av Spirograf Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 ...Og budsjettet ditt er på?... Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 ...Og budsjettet ditt er på?... 5126613[/snapback] Det må vi nesten vite før vi setter i gang Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Budsjettet er minst mulig... Neida, jeg tenkte å holde meg på rette siden av 4000,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå