fatcamper Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Lurer på hva som er det beste jeg kan få til ekstremklokking av pc?? Et kjølesystem som gjør hele pc,en kaldest mulig. Kan man få minusgrader i en pc?? Mvh crea! Lenke til kommentar
killerbill Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Dette er vel det beste du kan få til din CPU, blir ned til 50- !! http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303661&cks=PRL Lenke til kommentar
fatcamper Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 seriøst?? Vet noen om denne boksen bråker mye? Hvor jeg kan få kjøpt den billigst? Lenke til kommentar
Damination Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 www.hardware.no bruk prisguiden ! Lenke til kommentar
killerbill Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Si fra vis du kjøper en sånn en, da må du ta bilder og sende til meg eller legge ut her Lenke til kommentar
fatcamper Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Jaja seff..det kan jeg sikkert Lenke til kommentar
killerbill Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Gleder meg allerede ( vis du skal få deg en sånn da ) Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Det der så helt rått ut. Monster vanskjølings sett. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Det der så helt rått ut. Monster vanskjølings sett. 5127462[/snapback] Det er der ikke mye vannkjøling. Det er fasekjøling med kompressor med r507 gass. Francis Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 My bad, leste ikke hele tekste, men uansett det ser rått ut. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Om du er nybegynner på kjølefronten, ville jeg nok ikke satset på den der, den er nok beregnet på mer erfarne brukere Lenke til kommentar
Guggelibu Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Si fra vis du kjøper en sånn en, da må du ta bilder og sende til meg eller legge ut her 5127395[/snapback] jeg vurderer å kjøpe en sånn sak, og kommer seff til å legge ut bilder Lenke til kommentar
fatcamper Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 den er jo bare helt rå...tar helt av jo!! Tror jeg venter litt med den...er litt smådyr:P Men hadde vært fett å se bilder av den montert! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123 Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Husker ikke når det var.. men på TG så var det en slik i premie.. konken gikk ut på at man skrev ned navne sitt på en lapp, og hvis man var heldig så ble man trekkt: P u-heldigvis så var det en som ABSOLUTT ikke trengte det som stakk av med en av dem: p men men.. slik kan det gåå.. Finnes også kabinett som macher, med hull under til kjøle "ledningen" : ) Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Det er nokså voldsomt med fasekjøling, men for en effekt! Husk at den støyer noe mer enn vannkjøling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå