Anterialis Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Men er alle sikre på at de skjønner hva jeg mener? Føler jeg har forklart meg vanskelig, men er også vanskelig å forklare Bildet som er på skjermen (nå er jeg i skjermsparingsmodus, men gjelder alt) går liksom over skjermen med hvert halve sekund accelererer det så går det normalt . Dette skjer veldig raskt. Blir som å sparke en fotbal i høyt og vått gress, du sparker den bortover men den går straks tilbake i tempo så må du sparke den igjen hele tia. Jeg ser det kun når skjermen ellers er stille (at jeg ikke spiller, fordi da beveger jeg jo karen og da ser jeg det ikke..) feks i skjermsparingsmodus. Da er det kjempe lett å se ettersom det bare er bildet som beveger seg, og ingen ting annet. Lenke til kommentar
TAS Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Fant ingen problemer med DirectX. Prøver å laste inn gammel driver når jeg kommer hjem. Dårlig tid nå Men takk for alle forslag. Har også hørt at det er noe muffens med den nyeste driveren 8185. Hvordan laster man ned gamle drivere foresten? Så slipper jeg finde det ut når jeg kommmer hjem hehe. 5132225[/snapback] Kan prøve å laste ned herfra. http://downloads.guru3d.com/download.php?id=10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå