Roar F Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg la også denne inn i slutten av guiden om å klokke skjermkort, men jeg tenkte at det er kanskje litt flere som leser her.. Jeg hadde tenkt å klokke mitt gigabyte 7800gt kort med rivatuner. Jeg har lest guiden, men etter at jeg har trykt på det lille bildet som skal forestille et skjermkort, så kommer ikke bildet der man kan stille på frekvensene som i guiden. Det kommer bare et bilde der det står "NVstrap driver" også masse gråe felt jeg ikke kan trykke på, eneste jeg kan trykke på er "install".. Har ingen peiling på dette og har ikke så lyst til å prøve meg fram.. Når jeg starter programmet, står det at driverversjonen min ikke er støttet. Kan det ha noe med saken og gjøre? Har en av de nyeste nvidiadriverne.. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Det skal være 2 felt der, du skal huke av på det nederste og trykke på det som forestillar eit skjermkort. Lenke til kommentar
Roar F Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Men da kommer jeg til driver level overclocking, er det ikke low level man skal bruke da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå