Skrote Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Såg ikke noen emne med dette fra før så tenke at jeg kunne lage en. Legg inn deres tips til musikk som passer ypperlig til Vorspiel. Minst 3 sanger hver.... Endret 8. november 2005 av Skrote Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Siden jeg er hardcore Deftones fan så vil jeg si: Deftones - Dai The Flu Deftones - Change Deftones - Digital Bath Deftones - Fist Deftones - MX Deftones - Fireal Avenged Sevenfold - Seize The Day Edit: Trodde jeg bare fikk legge inn 3 Edit 2: Vorspiel? trodde det sto Nachspiel Men Deftones passer i alle anledninger Endret 8. november 2005 av HiTeCk Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Kanskje jeg skal lage et emne om Nachspiel musikk også. Eller så kan noen andre gjøre d. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Vors: Ninja Magic - Evil Ninja Wrath Heino - Rosamunde Eilert Pilarm - Jailhouse Rock (E-Funk mix) Nach: Ninja Magic - Heartbreak Ninja Heino - Schön Ist Die Jugend Eilert Pilarm - How Great Thou Art Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Spørs jo helt hva du liker, men: Jokke - Gutta Åge Aleksandersen - Fotbaill DDE - Her bli' det liv, Rai Rai Dum Dum Boys - Splitter Pine Beastie Boys - Fight for you right Backstreet Boys - Just want you to know Mortal Kombat OST - Sub Zero-theme David Hasselhoff - Looking for Freedom Ninja Magic - Evil Ninja Wrath Wolfgang Petry - Wahnsinn Alice Cooper - Poison Toto - Hold the line Iron Maiden - Fear of the dark Bonnie Tyler - Total eclipse of the heart Sandra - Maria Magdalena Ayumi Hamasaki - Trauma Huey Lewis and the News - Hip to be Square Chesney Hawks - The one and only Mötley crue - Dr feelgood (kudos til lanez-nor) Carbon Leaf - Shine Genesis - Land of confusion Black Ingvars - Boom Boom Boom Boom (Vengaboys-cover) Gartnerlosjen - Hammer av saft Bon Jovi - Living on a prayer Michael Jackson - Smooth Criminal Knorkator - All that she wants (Ace of Base-cover) Gorillaz - Dare Jamiroquai - Canned Heat Men at Work - Down Under Queen - Don't stop me now The Streets - Turn the Page New Kids on the Block - Right Stuff Press Play on Tape - Comic Bakery (Blanding av C64-spillet og Backstreet boys "Larger than Life".) Top Gun Theme - Dangerzone The Dandy Warhols - Get Off Dag Ingebrigtsen - Ti tusen troll AC/DC - You Shook Me All Night Long Kommer til å oppdatere denne posten så snart jeg kommer på flere go'låter. Endret 9. november 2005 av LarsP Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Absolutt ikke dårlig liste, LarsP. Tror jeg blir nødt til å mekke vors-cd til helga. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Tenacious D, det meste igrunn, schlager! The Ramones - Blitzkrieg Bop Satyricon - Du som hater gud Satyricon - Hvite Krists Død Luxus Leverpostei - Hål è hål Pilot - Magic Vengaboys - Boom Boom Boom Boom Danzig - Mother Kataklysm - Blood On The Swans Metallica - Die Die My Darling Rise Against - Black Masks And Gasoline Slayer - Angel Of Death Six Feet Under - Ugly Windir - Sognariket Sine Krigarar(og endel andre av windir) Turbonegro generelt System Of A Down generelt Odd Nordstoga !one1!!111111ONE!!11 Storm - Oppi Fjellet Isengard - I Kamp Med Hvitekrist Vestlandsfanden og Vinskvetten er knall for og få opp stemningen også. Endret 8. november 2005 av AMD-GNom Lenke til kommentar
Revox Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Dette blir vel veldig smaksak. Lagde en vorspiel cd nå nylig faktisk. Kan se om jeg finner tracklisten. Javisst 01 The Pussycat Dolls Featuring Busta Rhymes - Don't Cha 02 Sugababes - Push The Button 03 Internet Mix 18_www_dreamix_net (mixup bestående av flere gamle "euro" slagere) 04 Rihanna - Pon De Replay 05 Dion - Maybe (Extended Mix).mp3 06 Dj Bobo - Somebody Dance With Me (Live @ Lousanne '94) 07 Milk Inc - Go To Hell 08 Gigi D Agostino - L'amour Toujours 09 Rob Mayth - Can I Get A Witness (Cascada vs Tune Up Remix) 10 Ramon Zerano And Marc Korn - Sex (Alex Megane vs Marc Van Damme Remix) 11 Da Franco - Show Me 12 Cascada - How Do You Do (Rob Mayth Remix) Dette er en meget kvinnevenlig plate (uten om noen av de siste) da jeg har hitill til gode å være på et vorspiel uten hønnies Lenke til kommentar
taxfree Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 VORS: Nerri fjæra - Dein fuille feskarn Backstreet boys - get down Sibbe - klinkekula Kate Bush - Wuthering heights Jokke - Gutta DDE - rai rai Captain Jack - Captain Jack Dj Dream - Hoppesangen Daze - Tamagotchi KRS-One - Sound of Da Police NACH: Alphaville - Forever Young Alice Cooper - Poison Banana Airlines - Han leve farlig Blått & Rått - Oppned Boney M - Rasputin Cat Stevens - Where Do The Children Play The Beach Boys - Good Vibrations Marius Müller - Den Du Veit ZOO - vent, ikkje lægg på Hellbillies - Traktor Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Mötley crue - Dr feelgood ! Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Jeg har forbud fra å komme nær cd-spilleren på de fleste vorspiel. Men når metal-gjengen og jeg har vorspielt er disse sangene blitt tradisjon: Sykdom - Krig og Sykdom Darkestrah - Jashil Oy Immortal - Damned in Black Storm - Oppi Fjellet Cannibal Corpse - Hammer Smashed Face Cannibal Corpse - Stripped, Raped and Stragled Nargaroth - Black Metal ist Krieg Nargaroth - Amarok - Zorn Des Lammes III Aeternus - Under the Eternal Blackened Sky Aeternus - Denial of Salvation Burzum - Jesus Tod Burzum - Erblicket die Tochter des Firmaments Khold - Nattepyre Khold - Skjebnevette Old Man's Child - Old Man's Child Satyricon - Morther North Slavland - Objawienie Slavland - W Blasku Gromu + Alt av Windir Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Kiss - Strutter AC/DC - Can I Sit Next To You Girl Johnny Cash - Ring Of Fire Ramones - KKK Took My Baby Away Litt glad musikk må til på vors Lenke til kommentar
diversity Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 De-phazz - Daily Lama albumet Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Ramones - Blitzkrieg Bop Ramones - Pinhead Åge - Levva Livet Backstreet Girls - Drink til we stink Kiss - Rock and roll all night Motley Crue - Dr.Feelgood Accept - Balls to the wall Jokke - Øl Thin Lizzy - Boys are back in town Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Slayer. Teh ultimate! Thrash generelt tar av på vors. :---D Glint: Sodom r00lz. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Slayer. Teh ultimate!Thrash generelt tar av på vors. :---D Glint: Sodom r00lz. 5130239[/snapback] Thrash funker bra ja! Slayer og Metallica er ein gjenganger. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Tenacious D - Fuck her Gently eller hva den heter Ermh... House musikk er ikke så veldig glad i sånn vorse musikk som folk nevner her. På fester jeg drar på går det som regel i elektronisk både vors og nasch Sålenge ingen setter på Summer of '69 kan det være samme for meg. Men noen jeg liker, utenom min vanlige musikkstil: -Spandau Ballet - Gold (fra singstar), allsang, seff! -Rune Rudberg - Ut mot Havet, allsang igjen! -Alt av Postgirobygget Lenke til kommentar
Toa Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Sålenge ingen setter på Summer of '69 kan det være samme for meg. Men DDE og Rai rai er greit nok? Nei, det er forskjell på folk, og jeg ser at det er noen vorspiel her jeg ville flyktet passe fort fra. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Glint: Sodom r00lz. 5130239[/snapback] Pfft. Slayer + Exodus ftw. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 MC Hammer, Kriss Kross, Vanilla Ice, Snow, 2 Unlimited, Ace of Base, etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå