Dr.Peedee Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Hei, i hvert fall en tittel vi vet er helt klar til Xbox 360 release. Kameo finnes ute i butikkene i statene nå. I hvert fall noen steder er det på vei inn. Se link her: avsforum.com Dr.Peedee EDIT: Dette visste jeg ikke. Kameo støtter COOP via Xbox live. Kult. Her et lite "mini review" fra en som har prøvd final version. Håper ikke det er bløff. Kameo "mini review" Dr.Peedee Endret 8. november 2005 av Dr.Peedee Lenke til kommentar
fAight Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Herregid, som jeg gleder meg til det spillet! Endret 8. november 2005 av ridgea Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Nå begynner jeg å syns det er dårlig gjort å erte oss på denne måten, vi har fremdeles 22 dager og 22 timer og 21 min igjen!! Lenke til kommentar
Freezar Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Kameo støtter co-op ja, både over live og splitscreen, tror jeg. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Kameo støtter co-op ja, både over live og splitscreen, tror jeg. 5127750[/snapback] Står i Kameo-manualen at co-op ikke er tilgjengelig ved launch. Men du kan kjøpe det som en downloadbar tillegspakke via live senere, hvis du har kjøpt harddisk-versjonen av 360. Sa han som hadde spillet på det forumet i første meldingen her. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Rart... Støtte for co-op på split screen er jo allerede med i den versjonen som Microsoft viser frem på Xbox 360... Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Det kan jo være sånn at COOP støttes via splitscreen ved launch, men at COOP via live kan lastes ned senere. Dr.Peedee Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Jeg liker COOP til spill. Håper alle xbox 360 har COOP. Fint å kunne spille mot venner. Det er jo det som er morro! Endret 13. november 2005 av kvork Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Ed1t: Endret 13. november 2005 av Birger_Nord Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Det kan jo være sånn at COOP støttes via splitscreen ved launch, men at COOP via live kan lastes ned senere. Dr.Peedee 5144458[/snapback] Ja, slik er det tror jeg, samarbeid via splitscreen er tilgjengelig. Og ryktene vil at kanskje kan du kjøpe en ekspansjonspakke til å kjøre coop online via live senere, men dette har ikke blitt bekreftet av Rare (spillutvikleren) ennå, så vi får vente å se. Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Birger: Nice. Lurer litt på om jeg må kjøpe meg et slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå