Gå til innhold

Mørk og dyster anime?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

riktignok så støtter jeg alle forslagene men jeg må nesten kommentere at mangaen Berserk har mye mer historie en hva serien forteller.

men, om du virkelig vil ha noe som er mørk og dyster og absolutt garantert syk så annbefaler jeg på det varmeste Narutaru. du må absolutt ikke la deg narre av det barnslige preget de første episodene gir intrykk av. dette er en serie som om den hadde blitt tilgjengelig i norge fått 18års grense på om den i det hele tatt hadde blitt godkjent da den inneholder elementer som kan virke støtende, selv for lettere hardbarka karer... merk om du ser denne serien, og syns dette ble litt for vel voldsomt så bør du absolutt ikke sjekke Narutaru mangaen da denne går mye mye mye lengre en hva selve serien viser.

ellers så dukker Elfen Lied opp i tankene mine, sammen med Vampire Princess Miyu (OVAen, selve serien er tam i mine øyne), filmen Wicked City (okey, kanskje den ikke er så dyster at det gjør noe, men den kan være verdt å se uansett. denne filmen anseés som å være forgjengeren til tentakkel hentai.... :p ), Mermaids Forrest er også bra, litt treg til tider men den har en mørk historie og Night Warriors: Darkstalkers Revenge har mye demoner, blod, gørr og en dyster setting.. men.. ingen kan komme seg unna Vampire Hunter D filmene! Vampyrer, demoner, blod og gørr.. hva mer kan man be om? :D

om demoner er 'greia' di så kan kanskje Inuyasha være noe, men jeg vil IKKE annbefale det. sorry.. hold deg unna den serien.. slutten føles som ett knyttneveslag i ansiktet. jeg holdt på å spy etter jeg så den serien og det gikk ett halvt år før jeg orket å se en annen anime-serie. :thumbsdown:

Spoiler følger. leser du dette så kan du liksågreitt se de fem/ti første episodene av Inuyasha og så hoppe direkte til serieslutt.. eller gi opp serien i det store og det hele.

fra episode to eller deromkring så drar inuyasha og gjengen rundt omkring i den vide alternative dimensjonen og leter etter en demon som drepte inuyasha's veninne for ei vel 80 år siden eller noe i den dur.

dem støter på han flere ganger.

hver eneste gang så vinner dem nesten og han flykter, eller rettere sagt hodet hans flykter hvor han da søker tilflukt og regenerer og blir enda sterkere. inuyasha og vennene hans drar imellomtiden rundt for å bli sterkere. sånn holder det på fem seks ganger, og jaggu meg. så skjer ikke det akkurat samme på siste episode!

dem klarer nesten å drepe han, og i siste øyeblikk i siste episode så flykter han! :wow: :wow:

har man sett makan på lameass idioti? etter 167 episoder med dette gørr kjedelige og resirkulerete plottet så greier man ikke å slå den store stygge ulven og ved serieslutt så står man fortsatt på første side i historien.

i tillegg så skjer det utrulig lite i karakterutviklingen og det som var håpløst opplagt i episode 10 var like ekstremt håpløst opplagt i episode 160. med dette så mener jeg det åpenbare forelskelsen mellom inuyasha og hu jenta og i tillegg mellom presten og hu krigerjenta.. og allikavel så skjedde det null og niks. litt flørting, rødmelse, slakting av ett par milioner demoner og thats it.

:wallbash::wallbash::wallbash::wallbash:

har du lest dette så les dette og. IKKE SE DENNE SERIEN! MØKKASERIE!

PS. vampyrer er kule 'dyr' :mrgreen:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...