Gadgetman Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 http://ljplus.ru/img/e/x/extel/051107_comp.jpg Neida, det er ikkje eg som har snekra den, men... den er jaggu meg mye mer original enn 99% av alle de som er avbilda på 'Pimp my PC' hos ITavisen... :-) Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 dene nburde postes under "humor" Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Den pimp my pc tråden på itavisen er en SKAM for pimp my........konseptet Jeg mener det er jo kun 1 av 30 som er litt pimpa hvis man kan si det slik. De 29 andre er jo KUN helt VANLIGE standard kabinetter Har jo ingen timg med pimp my.......konseptet å gjøre what so ever. Itavisen burde egentlig fjærnet alle useriøse innslag det vil si over 90% + - av de Ja den som ble linket til her knuser jo mange av de andre som er med der, dog jeg føler at PIMP MY...... der skal det være high tech stæsj, pluss se driiiiit fet ut. Den her er jo artig og orginal, ser ikke eksklusiv ut, men p.g.a at den er orginal tror jeg den hadde fått bra score på itavisen Endret 8. november 2005 av Goodall Lenke til kommentar
Pels Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Ey ! Den burde postes i den urgamle og sikkert glemte "værste casemod" tråden : D Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Er litt usikker på om vi skal flytte denne til case-mods eller humor. Men jeg tror vi havner på case-mods . Annet om hardware er uansett feil sted. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Når jeg kikker i case-mod galleriet til ITavisen er det like før jeg begynner å grine! 90% er grisedårlig crap... Uansett var jo den maskina på det bildet ganske praktfull da! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Crap, crap, crap. Det var jo også fullt av folk som lata som de hadde bygd førsteklasses casemods. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Ja, uff.. *GråteSåreTårer* Fælt! Tragisk er det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå