ConeX Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Hei, jeg har instalert nytt OS på datamaskinene sinden det andre var så og si spist opp. Nå som jeg setter i den andre hardisken igjen sier den bare at, om jeg vil formatere disken! Ligger veldig viktig informasjon på disken plis hjelp meg. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Hva slags operativsystem? Hvis du har byttet f.eks. fra Linux til Windows er det stor sjanse for at Windows ikke støtter filsystemet du brukte tidligere. Lenke til kommentar
ConeX Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Hva slags operativsystem?Hvis du har byttet f.eks. fra Linux til Windows er det stor sjanse for at Windows ikke støtter filsystemet du brukte tidligere. 5125351[/snapback] Windows Xp Pro til Windows Xp Corp. Endret 8. november 2005 av ConeX Lenke til kommentar
PerB Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Hvilken servicepack? Og er det SATA harddisk? Størrelse? Lenke til kommentar
ConeX Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Hvilken servicepack? Og er det SATA harddisk? Størrelse? 5125647[/snapback] Den som er S-ATA ligger OS'et på men den som jeg vil at skal funke er en 250 gb WCG IDE-ATA. Lenke til kommentar
ConeX Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Bumping Thread! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå