tinsley Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Hallais! Har en 4-5 cd med programmer som office, norton o.s.v. på. Kan jeg ta et image av disse cdene og legge alle på en dvd eller er det kun mulig med et image pr plate? Hva vil da skje med "autoplay" funksjonen når man setter inn dvden, vil alle programmene starte eller ingen? Takker Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Du kan ikke brenne flere imager til en plate. Pakk ut imagene og legg hvert prog i egen mappe og brenn som vanlig data DVD. da må du kjøre setup.exe/install.exe for å få installert. Vil tro det er slik. Lenke til kommentar
jojo1717 Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Det går an å ha mange image på en plate og bruke Daemon for å gjøre image som cd-/dvd-plater Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Selvfølgelig går det ann å ha flere image på en DVD-plate. Når du skal brenne, velger du bare DVD-Iso, og drar imagene over. PS: Programmene vil ikke autostarte, når du setter DVDen i Endret 8. november 2005 av ^kissa^ Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Det flere personer her prøver å si er at du må lagre isoene som datafiler på platen, slik at roten ser slik ut: windows.iso office.iso osv.iso Da kan du åpne isofilene med f.eks. Daemon Tools, og de vil da mountes som om du hadde alle i forskjellige cd-enheter. Anbefales, glimrende måte å gjøre det på. Selv har jeg alt lagret på harddisken. Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Kan selvfølgelig gjøres slik som er nevnt etter min første tråd, jeg skjønner jo at man kan lagre image som image på en DVD plate. Men tror trådstarter tenkte på hvordan det blir om han prøver å brenne ut imagene slik at de blir "vanlige" cd/dvd plater. Lenke til kommentar
tinsley Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Da blir det altså slik: lagre iso filene som datafiler på dvden og mounte med Daemon etterhvert som jeg skal bruke dem. Daemon er jo rimelig enkelt å bruke så dette skulle jo gå fint. Kunne seff hatt lagret alt på harddisken, men når man er litt sinke i hdd kjøp og har kun en 40gb, så blir det litt kjipt... Takk for tips! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå