taxfree Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Hva med å la brukerne selv kunne bytte brukernavn? Evt. at man kunne overføre innlegg mellom to brukernavn og slette det man ikke bruker? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 https://www.diskusjon.no/?automodule=changename Lenke til kommentar
taxfree Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Hrrrmmmf.Takker! Beklager, jeg må være verdens dårligste i å søke Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Hrrrmmmf.Takker! Beklager, jeg må være verdens dårligste i å søke 5125236[/snapback] Du er nok ikke det, overnevnte side har nettopp blitt lansert, brukerene kan legge inn ønsker men de blir ikke godkjent av oss før vi har testet systemet litt først. Lenke til kommentar
taxfree Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Du er nok ikke det, overnevnte side har nettopp blitt lansert, brukerene kan legge inn ønsker men de blir ikke godkjent av oss før vi har testet systemet litt først. Ah, godt å høre. Forøvrig et meget bra tiltak Jeg for min del registrerte meg først på forumet fordi jeg trengte akutt hardware-hjelp. Da var ikke brukernavnet noe jeg tenkte for mye over, men hvis man skal bruke litt tid her på forumet kan det være fint med et brukernavn man er tilfreds med Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 *automatisk svar* Problemet er løst, stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg