Illus Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Hei! Skal videreføre eller skifte mitt bredbåndsabonnement. Har hatt Telenor i 3 år uten noe nevneverdige problemer utenom elendig hastighet. Bor sentralt i Oslo og kan vel velge mellom det meste som leverer i område. Prismessig kunne jeg tenke å holde meg rundt 400 kroner i måneden, men kan strekke meg til 600 dersom det må til. (Har p.t. 2Mbps ned og det holder strengt tatt til mitt bruk. Men mye vil ofte ha mer.. ;o) .. og skulle gjerne hatt 2Mbps opp også) Dette vet jeg utifra det jeg har snappet opp i det siste (Si ifra om jeg tar feil): Telenor: Sinke på fart, men ingen problemer med kundeservice eller nettverk NextGenTel: Litt ustabil linje og ikke eksisterende kundeservice UPC: Ustabilt nett og ikke av de beste på kundeservice andre ? Er det nye ADSL2+ noe å satse på kanskje !? Takker for svar! Endret 8. november 2005 av Illus Lenke til kommentar
Crewer Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 www.dataguard.no adsl2+ )) Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Sjekk om du kan få fiber der du bor. Sjekk med dataguard og brebåndsfabrikken. Dataguard tilbyr hvertfall 10/10 til 399,- i mnd og 100/100 for 799,- brebåndsfabrikken tilbyr 10/10 for 349,- (tror jeg) Ikke så mange steder dette er tilgjengelig, men kanksje du er heldig Sjekk også Canaldigital og det meste annet som leverer noe annet en internett over den treige ADSL teknologien. Lenke til kommentar
Illus Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Takker for svar! Noen erfaringer med DataGuard !? Stabil linje !? Grei kundeservice !? CanalDigital kan jeg ikke få ifølge hjemmesiden dems. Bredbåndsfabrikken bygger vel ikke ut noe for tiden !? Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Noen som vet om Dataguard er tilgjengelig i Oslo Vest? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Nextgentel, bra priser. Elendig kundeservice! Lenke til kommentar
LeXUS_ Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Hold deg langt NGT,de suger . Elendig kundeservice.. så lenge det funker så er det bra,men får du noen problemer,så tar det evigheter. Først må du stå i en time i kø og deretter snakke med tullinger på telefon som ikke veit en dritt. Velg heller noe andre. Og ip-telefonen dem er bare så jævlig ræva,mange nr man ikke får ringt.Får feilmelding,så ringer du 3-4 ganger så funker det- og masse faktura feil. Konklusjon :Alt annet er bedre selv om ngt har de beste prisene i forhold til alle de andre,defor valgte jeg dem. Hadde Telenor Avidi før,de var dyre.Men mye bedre på kundeservice,og linjen var aldri nede -Stabil som et fjell Endret 8. november 2005 av LeXUS_ Lenke til kommentar
Illus Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Hei! NextGenTel har jeg lyst til å holde meg unna ja. Er som du sier LeXUS_ funker det så er det rimelig og bra, men får du problemer med dem er det visst umulig å få orden på det igjen. Bluecom skal jeg sjekke ut. Noen erfaringer rundt disse !? Stabil linje !? Bra kundeservice !? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå