Skarstard Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 I morgen har jeg skriveøkt i nynorsk på skolen, og har ennå ikke skaffet meg en ordbok (les: gadd ikke skaffe). Er det noen som vet om det finnes noen dugelige nynorsk-ordbøker på nettet jeg kan bruke? Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...abet=n&renset=j Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Takker og bukker DrKarlsen, akkurat hva jeg trengte! Eg hatarar nynorskar på skolarar! Endret 31. oktober 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
.V. Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Eg er djupt såra, vonbroten og sundskoten! Korleis kan du vel tykje vondt om eit slikt fantastisk og funksjonellt språk som nynorsk, det er jo heilt fantastiskararararar! Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Takker og bukker DrKarlsen, akkurat hva jeg trengte! Eg hatarar nynorskar på skolarar! 5125028[/snapback] Du er så lite "truu"! Korleis kan du seie noko slikt? Me er heldige som har eit språk med to skriveformer. Det er ikkje alle språk som har det. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Dette er neppe rette sted for en diskusjon, så jeg skal nøye meg med å si at det slett ikke er alle som enig i akkurat det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå