blackout80 Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Tenkte jeg snart skulle oppgradere pcen, og trenger litt hjelp til dette. Har fra før: skjerm, tastatur, mus, intel P4 prosessor 3.06 GHz(trenger dere mer info om hva slags type prosessor? Så bare fortell meg hvor jeg finner den infon.) Har jo egentlig kabinett også, men det er et hp kabinett, og når jeg skal oppgradere så vil jeg ikke ha ferdig kjøpt pc preg over den Så hvis noen kunne være så snille å hjelpe meg med valg av de tingene jeg mangler så hadde jeg satt pris på det (Gamer PC) Budsjett = 5000 - 8000 ,- //Blackout Endret 9. november 2005 av blackout80 Lenke til kommentar
blackout80 Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Har også tenkt på en annen mulighet, det er å selge hele HP`en minus skjerm tastatur etc... Og kjøpe ny prosessor også. Er det lett å selge brukt pc ? Det er en HP pavilion t260 et skikkelig beist for 2 år siden Lenke til kommentar
xclusive_danny Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Hvilket hovedkort har du? Amd passer jo bedre til spilling enn intel. Hvor mye ram har du fra før av. Du kunne godt skrevet litt mer info. Siden jeg ikke vet hvordan hovedkort du har er det litt vannskelig og gi anbefalinger. Men hvis du har en gammel hp pc ville jeg kanskje kjøpt et nytt hovedkort også. Lenke til kommentar
blackout80 Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Det jeg hadde tenkt til å oppgradere er: ny "burk" minus prosessor... men så begynte jeg å tenke på at det beste kanskje hadde vært å selge den burken jeg har nå komplett med prosessoren og alt. Da er altså spørsmålet om hvor lett det er å selge + hvor mye kan jeg få for en HP pavilion t260. spec: P4 3.06 GHz, 1024mb Ram, ati 9800 pro 128mb ram, dvd-rom og dvd brenner 4x, sb audigy 2, tv kort + fjernkontroll, minnekort leser, 250 gb hard disk, er ikke helt sikker på hvilket hovedkort som sitter i burken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå