-Teddy- Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Er stort sett: "Du, du vet det scriptet ditt... Kan du hjelpe meg med det?" eller "Morndu" , "Huh?", "Heiia", "Du, er du han fra hw?" og til fuzzy: "Yaw dawg". (Jeg som startet med det fuz ) Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 og til fuzzy: "Yaw dawg". (Jeg som startet med det fuz ) 5128819[/snapback] FU Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Starter alltid med enten "Hei!" eller "Halla!" En ting jeg HATER er folk som åpner ny smatale og så går den slik: - Hei - Hei -Cher a? - Ik no! Der a? - Ik no ........................HELT STILLE!........................... Så er det de som du ikke har prata med i det hele tatt som åpner ny samtale og sier "Hade!" og logger av! DA har man fritidsproblemer ELLER vil plage andre! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 som regel starter jeg med hei hei det er ikke vanskeligere enn det.... Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 "Hei asl" Det er vel en slager. Lenke til kommentar
BazeLaze Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Rykk og reis til satans, hei forresten. ÅÅÅÅh pul mæ, hei BTW. Din satan! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) "Øyh!" "God aften" (brukes døgnet rundt) Endret 9. november 2005 av Loomy Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hei. 5124688[/snapback] Den er en slager. 5124774[/snapback] Ja den er det, men skjønner ikke helt hvordan du kom fram til at du måtte redigere den... Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Starter de fleste samtaler på msn "ka skjer?", men er det folk jeg kjenner godt blir det noe jeg og noen kompiser kom fram til en gang, "våt sopp" (whats up). Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Enten «Yo, my gangztah biiiitch! Wazzup?» eller bare «Heisann sveisann, kompis » Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Noen jeg vil snakke med: Hei Hei du Heillo Noen jeg ikke vil snakke med: hey hei Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Heeeey... Noe liv?... Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 BØØØØØ! er en klassiker. Fuckface er også mye brukt. Til jenter: hei kjære Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) "øyh" "hei" "hei =)" "kula i dag?" (eller tilsvarende rett-på-spørsmålet-manøver) "y0" (ment som kødd, ikke som åh-æ-e-så-h8) "heij!"(også på kødd, gjerne med asl) "hore, jeg veit du er der, og du skylder meg spenn!" (lite av denne) "flash" (og da skal den andre svare "thunder") "michelin" (og da skal den andre svare "pirelli" (det er så kjekt å operere med dekknavn)(ja, greit, stjålet fra br. dahl, men artig)) pluss at rett før noen logger av kan du jo skrive "HORE!" som i yufuk isbil-klippet [Hør og bli klok, ikke dra tråden OT, alle har hørt den før] Endret 9. november 2005 av Medrakil Lenke til kommentar
.V. Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 y0 ))))))))))))))))) ZOMG!111111 Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 yo kompis, du har liten tiss Lenke til kommentar
Vandahl Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Til jenter: hei kjære heeei!! den e min bruke den heile tia hei tøs e også mye brukt.. ellers går det i mange varianta av hei, hallo, yåw, jo! osv Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Som den gentlemannen jeg er: "Hei" Lenke til kommentar
Luv Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Som oftest bare et enkelt «hey» eller «y0». «Skjer'a» kan også forekomme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå