Feh Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Spørs hva jeg skal snakke om. Hvis jeg bare skal chatte litt sier jeg nesten alltid "hei" eller "morn". Hvis jeg lurer på noe sier jeg alltid "hmm" eller "du" ofte etterfulgt av forumsmileyen: Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Går som regel i dette: "Heisann, hvordan står det til med den karen?" (hvis det er en gutt da, vel og merke, men det forstod dere sikkert), og bare et godt, gammelt "Hallo". Av og til bare "WOOOOO!" for å forvirre Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Starter som regel med "bø!" jeg.. Eller helluuuu Går som regel i dette: "Heisann, hvordan står det til med den karen?" (hvis det er en gutt da, vel og merke, men det forstod dere sikkert), og bare et godt, gammelt "Hallo". Av og til bare "WOOOOO!" for å forvirre 5127287[/snapback] Den WOOOOO fikk jeg oppleve i dag Lenge siden jeg har sett deg her Aleks! Endret 9. november 2005 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Jo, glemte enda en jeg. "Møøøøøøøøø" Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 hei heisann hallo morn morn du [navn] [ekkel egendefinert smily] Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hmm, det er ikke alltid jeg innleder samtaler, heller "motparten" som innleder. Men jeg pleier å svare: - God dag. - Hei på du. (internt) - y0 nigg4 1 h0zet. (også internt) Lenke til kommentar
Even. Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Skjer'a Hallo Hei Javel Aell (samme som ove rbare på en sløvere måte) Halla God kveld fsghthergrigrghrhogrlgrgrenoglrghoreivnejifgrehgndiwefgn (brukes på kamerater) der? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Til kamerater: y0, yo, jåw, jjooovv e.l Til andre bekjente: Hey, Hallo, Hei osv. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hello, og avslutter med: Up the shut fuck, you must hvis jeg går lei Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hender at jeg, overivrig som jeg er, stiller et spørmsål med en gang uten å hilse. Så sier jeg hei etterpå. Men jeg hilser ofte først også. Jeg: "Vet du hvordan man.../Skal du være med på.../" Motparten: "Hei Espen" Jeg:" "Hei, forresten/Hei ja" Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 som oftest "heyhey" eller "heyhey kjekken" kommer ann på hvem jeg snakker med Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Starter alltid, og da mener jeg ALLTID samtalene mine med: "Øy!" Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 "Hei" Eller " Zap G?! " Lenke til kommentar
spyro Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 jeg megynner som oftest med, laus bise (ikke spør), god dag, laien, hallo, hallais, eller hei, men laus bise er slageren min... har også begynt å si I WANT TO DRINK YOUR BLOOOOD AND A VACUUM CLEANEEER!! THE SPAWN OF THE DEAD, AND THE WRATH OF A MUSK, THE FIST OF DEVIL AND THE AXE OF A CHIMP, I SAY DIIIIE YOU SON OF A WHORE, IN THE NAME OF THE FORSAKEN OBI WAN! eller Hei, hei på deg, hallo på do, hei på deg, din gamle sjokolade eller Hey din sure sokk noe liv i deg? etter at jeg leste dem her Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Som regel blir det vel bare "Heisann". Lenke til kommentar
Gene Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 kek! kek? kek... 'lo hei hallo hallois sup ka skjer? hey plx die Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Heisann er mest populært for tiden hos meg. Eller "liv da?" Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Som oftest "Halla", men det spørs hvem jeg snakker med. 5124706[/snapback] Samme her. En gang innimellom våger jeg meg også på: -Hei -Heisann -Hallo Edit: "Morn" fårekommer også. Endret 9. november 2005 av H4ngm4N Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 - hei - du gjør? - driver med? - yaw dawg (Teddy^ ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå