DurinVIII Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Innleder aldri MSN-samtaler *en som ikke snakker mange på MSN* Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Aften / Morgen / Senkveld Hei, Hey! De tror jeg er de vanligste. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 "Hei din jævel" eller bare hallo. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 "Halla " "hay" "skjera?" "ikkeno" "ok " "der?" Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Sier vel som oftest "Halla, eller hei " Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 "Hei, vil du ha en MSN-konversasjon med meg?" Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 "Høhø" For å så forstette med å prate dritt om noen "Goddag" Er man litt mer formell "Whoa" "Boo" Er det noe jeg skal si begynner jeg som oftest rett på Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 "Javel" (Ekte stavangersk!) 5124757[/snapback] E me på den! Eller kanskej bare "Seian?". Og ekte stavangersk :!: Pleier si hello, hei, eller hallo. Av og til en "javel" eller "Seian?". De 2 sistnevnte brukes bare på et spesielt utvalg av personer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 spørs hvem, trur "hi" eller "hei" eller bare gå rett på skal er mest brukt hos meg. F.eks jeg har en litt sjuk humor av og til, innledet en samtale med en kompis sånn: "I WANT TO DRINK YOUR BLOOOOD AND A VACUUM CLEANEEER!! THE SPAWN OF THE DEAD, AND THE WRATH OF A MUSK, THE FIST OF DEVIL AND THE AXE OF A CHIMP, I SAY DIIIIE YOU SON OF A WHORE, IN THE NAME OF THE FORSAKEN OBI WAN!" Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 kommer helt ann på hvem jeg snakker med. kompiser = ofte "hey fuckface!", "hei", "hey", "sup?", "ka sjer?" folk jeg ikke kjenner så godt "hey" "how goes?" "hello?" ogsåvidere... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 "Splitte mine bramseil!" "omg" "kek" "Haha" "TREASURE!!1 [insert URL til noe pervogreier] HAHAHA" "Uargh" "Fyfaen da" "ÆLZKLOL" "g22 lyst å taste? koz" Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Skjeldent jeg starter en samtale.. Men er det meg, så går det i "hei", "sjer da", "der?" og noen andre småting.. men når folk snakker til meg, så pleier de alltid å starte med "Du".. og da svarer jeg "eg?" (på ekte karmøysk) Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Hei puz...Du huskær meg frah jippiii hæ?? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 "Fort" "Følg med!" "Hei?" "Brannbil i veggen!" Eller bare gå rett på sak. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Blir som oftest "Hei" eller "Hei hei" her Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 "heisann" "heiduuu" "heia" "ja, no sitt je her at"(internt) "morn" Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Bruker idiotiske fraser som "Hyll Allah!" "Teh L33tx0rx!1[random link her]" "Was ist mit dein banane?" etc. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 "Evening" "Morning" "Heia" "Hei" Mest det det går i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå