mau5trap Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 *Dette var den beste kategorien jeg fant. Flytt gjerne, om det passer bedre inn i en annen kategori* Jeg bruker to skjermer.... Den til venstre, er en 17" skjerm, og den til høyre er 15". 17" er seff hovedskjerm. Men når jeg skal spille, f.eks WoW, og jeg har thottbot på den andre skjermen, så flytter 1/3 Av opera seg til høyre, slik at jeg bare ser 2/3 av opera. Det er grenseløst plagsomt. Noen som vet åssen jeg kan fikse det? Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Ingen som har noen idé? Lenke til kommentar
pelle.c Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 kjør wow i samme oppløsning som du bruker på desktopen til 17 tommeren. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 kjør wow i samme oppløsning som du bruker på desktopen til 17 tommeren. 5131788[/snapback] Eller plasser secondary-skjermen til venstre for primary. (dvs, ha startmenyen på den høyre skjermen, og kjør wow på denne). Det er dessverre de eneste løsningene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå