ostov Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Hei! Jeg holder på å redigere en liten video. Vet noen om noen gode "slow-mo" sanger som passer inn i film? Det skal være sport i slow-mo Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Den siste delen av "Windowlicker" av Aphex Twin egner seg meget godt til saktefilm. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Jeg kan forestille meg at kanskje noe av Prodigy hadde vært kult. Kanskje Prodigy - Breathe? Eller er det kanskje litt for action/konkurranse. Jamiroquai - Destitute Illusion er også en litt sånn derre "oppfunka" slowmomusikk. Kanskje jeg er helt på jordet edit: Begynnelsen på Lenny Kravitz - Minister of Rock'n Roll varer ikke så lenge da Faithless - Tarantula Endret 8. november 2005 av BurTMastA Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Vangelis - Chariots Of Fire Brukte den på ett klipp av en kamerat som løper (går vanlig som en jente og løper verre enn det) Ble VELDIG artig. Lenke til kommentar
DoNNyBoi Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Mattafix med "Big City Life". Rolig og fet beat Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Midtpartiet i "With teeth" hvor teksta er "I can not go through this again"... edit: med Nine inch nails... Endret 10. november 2005 av LifEstEElEr Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Vangelis - Chariots Of Fire Brukte den på ett klipp av en kamerat som løper (går vanlig som en jente og løper verre enn det) Ble VELDIG artig. 5131492[/snapback] Hahaha, det MÅ jo bli underholdende. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Jimmy Hendrix- Hey Joe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå