Arne_F Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 - Gitt bort i mrd. til veldedighet - Kjøpt meg nye pc komponenter - Restaurert motorsykkelen - Delt mye med familien min Lenke til kommentar
notalive Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Ville satt alt i banken, tjent fett på renter, ta opp et lån for å kjøpe ny pc, bil, betale pappas lån, kjøpt bredbånd etc. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Først; en veldig stor fest! Kjøpt meg hus, bil, betalt min og familiens gjeld. Kjøpt gaver til alle i rundt meg. Resten på bok Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Invistert i en del greier, bygd meg hus, betalt lånet mitt osv. Tror jeg kunne hatt det moro med de penga på kontoen =D Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Gitt 1/4 direkte til veledighet og investert 1/4 i noe som skal gi intekt til veledighet. Investert 1/4. Resten av pengene på diverse, bla. mye mye musikk. Endret 10. november 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Og den resterende fjerdedelen? Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Da hadde jeg: 1: Kjøpt en søt bil. 2: Satt inn resten i banken. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) -Kjøpt stort villa -Fått meg massssse damer -Bygd en racerbane og kjørt masse biler igjel -Fått meg massse damer (norges nye playboy) Endret 10. november 2005 av Wooho Lenke til kommentar
knutby Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Med 2 miliarder hadde jeg invistert 1,5 milliarder på det sikreste mulig med minimal risiko. de resterende 500mill hadde gått til et fint hus uten astronomiske driftskostnader. hus til 10mill kanskje. Og ny innmat til 20mill. En hummer Irak style. PC m\ filserver og laptop. Og den største drømmen: Dratt på ferie i 1 år med en liten rygsekk som eneste oppakning. I den så har jeg en ultraportabel pc med monsterbatteri. Flybilettene kjøper jeg seff på flyplassen til blodpris på første klasse. Når jeg må vaske klær kjøper jeg nye, aldri mye bagasje. osv. det er drømmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå