robbin Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 du blir ringt opp en lørdags kveld, da får du høre at du har vunnet 2 milliarder. hva hadde du gjort med pengene? jeg hadde brukt det som trengtes til å møte beckham!! Lenke til kommentar
DevN Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Tatt noe selv, og gitt resten til et veldedighetfond, eller noe. Vet ikke akkurat hva jeg ville brukt til de, men noen tusenlapper hadde i hvertfall gått til bedre maskin. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) en enorm ukes fest.... satt inn 1,7mrd. ca på konto....kødda opp resten på en sinnsyk stor sjokolade edit: og etterpå en sinnsykt stor slankekur Endret 8. november 2005 av sixx Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Hadde vel levd fett på 3-4 mill, latt resten stått å rente seg i et år eller to... Gitt støtte til Human-etisk forbund, støtte til Rød ungdom, Rød valgallianse. Endret 8. november 2005 av Koffert Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 når det er snakk om en så høy sum sier noe klikk i hodet mitt...Hadde brukt en del av penga, et par millz, på alt fra A til Å! Lenke til kommentar
magicus Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Hadde selvfølgelig brukt alt på sprit og horer.. jeg er da en MANN PS: overskriften sier ingenting om hva tråden handler om Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg hadde kjøpt meg et studio Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Gitt bort 1 millard til veldedighet. Satt 1 milliard på konto. Levd glad og lykkelig på rentene. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Emnetittel: hva hadde du gjort? svar: skiftet tittel. ville satt ALT på konto, og kjøpt den feiteste bilen, lettsykkelen, motorsykkelen, PCen, mobilen som e å oppspore for noen lunde normale folk. og levd på peppes (med biff osv.) som niste på skolen hver dag Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 jeg ville satt 1 million på brukskontoen min, og levd av rentene jeg får hver mnd. Resten hadde jeg invistert i eiendom. Kjøpt ny skjerm også kanskje. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) jeg hadde prøvd å kjøpt meg en øy i det indiske hav eller stillehavet og fått gjort den om til min egen lille stat... "tjohoo, et eget land", hadde jeg da sagt, mens jeg slurpet i meg kokkos-melk! hvis ikke så ville jeg ha flyttet fra mongo-norge, og kjøpt meg et slott i frankriket, noe ala dette. Endret 8. november 2005 av jalejale Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg hadde holdt helt kjeft om det, og brukt det lurt, så ikke andre får snusen på at jeg sitter med så mye spenn. Ikke lurt å gå å skryte av så mye penger, da får du fort besøk av kjære, og ikke kjære Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Ikke gitt en eneste kroner til veldedighet av prinsipp. Vil tro jeg hadde oppretta egen konto for nigeranske mails. Er så nyskjerrig. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 *Kjøpt n fin til toppleilighet med beste beliggenhet i en eller annen fin by (cape-Town elns.) På noen 100 kvadratmeter. *Innredet den med dyre møbler og kunst *Kjøpt 60" pioneer plasma *Kjøpt et heftig anlegg fra Electrocompaniet eller noe annet dyrt. *Kjøpt følgende biler: Porsche Cayenne, Porsche 911 turbo, BMW M3 CSL, BMW M5, Shelby Cobra, Shelby Mustang, Ferrari F50, Ferrari F40, Ferrari Enzo, Lamborghini Murcilago, Rolls Royce Phantom, Bugatti Veyron, Konegsegg (Skrives det sånn) CCR, Dodge Viper...... *Tatt hellikopter-lappen, fly-lappen osv. * Reist verden rundt * Betalt ned lånet til alle venner og familiemedlemmer Spart litt og gitt resten til en tilfeldig person på gate og sett hvordan han/hun reagerte Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Da skulle jeg slettet alt som er av gjeld og lån i min familie, donert en fin sum, kjøpt meg noen diamanter og ellers levd jævlig godt! Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Satt det på konto og tjent fett på rentene. Hadde vel også kjøpt meg en del stasj, og kjøpt en del ting til familien, spess mamma og pappa. Så måtte jeg vel gitt noe til veldedighet. Og hadde brukt en del så jeg kunne levd som en greve mens jeg studerer Også kjøpt meg fett, hus bil osv etterhvert. (Skal dessuten utdanne meg litt innen aksjer tror jeg, så hadde vel blitt litt handling der. Men ikke noe risikabelt så jeg kunne tape alt jeg hadde ) Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Hm, ville nok ha prøvd å slå verdensrekorden i sauedrap med bil (som for øyeblikket ligger på 70). Lenke til kommentar
-jH Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 - Fått i gang en enorm fest, som varer over et par dager. - Flyttet ut sporenstreks, til en fet topp-leilighet i byn - Ny, rå pc - Råeste stereoanlegget - Ny motorsykkel - Investert litt i veldedighet - Resten får godgjøre seg på konto Og aldri jobbe mer resten av livet Lenke til kommentar
kimman Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Reist rundt verden med engang! Feste i hver eneste by i hele verden, så kan jeg si hvem som har best nattliv! Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Så masse penger? Jeg hadde gått amokk! 1, Netshop - Bestille alt jeg vil ha. 2, Hi-Fi Klubben - Bestille alt jeg vil ha. 3, Nærmeste bilforhandler - Kjøpe en bil eller 6. 4, Bygge et FETT hus med alt tenkelig utstyr. 5, Slutta i jobben. 6, Kjøpt en gammel bil og pussa den opp til ny standard. (Jeg elsker gamle biler) 7, Gått amok på alle klesbutikkene her. 8, Festa som en idiot. 9, Gitt noe til alle i familen min. (Bil, hus whatever) 10, Gitt en million eller 10 til veldedighet. 10, Satt de resterende 1,6 milliardene inn på en høyrentekonto og leve på rentene resten av livet. Noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå