SSSMonkey Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Hei. Har en Plextor PX-712A DVD-brenner som ikke vil spille av DVD-flimer. Den klarer å lese vanlige data-DVD'er, men når jeg skal se en film som er original DVD-film, så klarer den ikke å starte filmen. Jeg vet ikke om det er den eller om det er noe annet(skjermkort f.eks.). Både WMP og Power DVD klarer ikke å spille av filmene. Er det noen som har en anelse hva som kan vært problemet? Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 vanelige dvdr du skal e el kopierte? Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Legg inn nyeste firmware vis ikke det er gjort allerede. Lenke til kommentar
SSSMonkey Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Hmm, vet ikke helt om jeg skjønner hva du mener men De filmene som ikke funker, er kjøpefilmer. De jeg får til å funke, er vanlige DVDr som er brent som fil-dvd'er, med serier, programmer osv. Har prøvd med kopierte filmer og(dvd'er som er brent som film-dvd), de funker heller ikke. Edit: Chevelle; skal prøve det... Endret 8. november 2005 av Nesset Lenke til kommentar
SSSMonkey Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Da la jeg nettopp inn nyeste firmware, men det funket dessverre ikke. Deretter kom jeg på at jeg har CoolDVD og la inn det for å sjekke om det tok filmene. Det funket som f... Her er ihvertfall hvordan PowerDVD og WMP så ut med den samme filmen. Fint om noen kanskje hadde funnet ut hva feilen var/er. Endret 8. november 2005 av Nesset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå