Dr.Ittsekk Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Må si jeg er skikkelig i stuss. Kommer du med en tilbakemelding enten på PM eller her i forumet når du har fått den ? Du skal få tilbakemelding. Hvis det er noe spesielt du lurer på kan du legge inn spørsmålene her så skal jeg prøve å svare på dem etter beste evne. (Dette gjelder selvfølgelig andre også hvis noen lurer på noe.) Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Toppers, Dr.Ittsekk! Hvis du kan ta med hvordan innsynsvinkelen, fargene, kontrasten og etterslep er på den i tilbakemld. så hadde det vært flott.. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) Hw.no har ikke kommet med test av denne enda sant ? Eller dinside.no for den saks skyld. Tenker på Samsung skjermen nå. Endret 11. november 2005 av Bimmelom Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Jeg har hvertfall ikke funnet en. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Hmm. Hva som gjor at du valgte denne skjermen framfor Samsung skjermen ? Samsung skjermen har vel bedre kontrast!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå