Gå til innhold

Er nå en bra tid og handle lcd tv på prismessig?

Anbefalte innlegg

hei, som topic sier så lurer jeg bare på om dette er en gunstig tid og handle lcd tv på? eller er det sannsynlig at vi vil se et like kraftig prisfall iløpet av 2006 som vi har sett i år?

vurderer veldig sterkt å handle inn en 32" eller 40" i januar.. vil bare forsikre meg om at tv'n ikke halveres i pris iløpet av første 6 mnd.. :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stemmer :)

Det jeg pleier å tenke når jeg kjøper noe dyrt er: Jeg røyker ikke, blir noen tusen på et år det. Får plutselig god samvittighet igjen.

Må si jeg liker samsungen bedre en sonyen. Myeeeeeeee bedre kontrastforhold og er ikke så dus i fargene.

Samsungen heter vel

LE40R41BXXE (hvis jeg husker rett)

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar
Stemmer :)

Det jeg pleier å tenke når jeg kjøper noe dyrt er: Jeg røyker ikke, blir noen tusen på et år det.  Får plutselig god samvittighet igjen.

Må si jeg liker samsungen bedre en sonyen. Myeeeeeeee bedre kontrastforhold og er ikke så dus i fargene.

Samsungen heter vel

LE40R41BXXE (hvis jeg husker rett)

5130401[/snapback]

hehe, ja røyker ikke her heller, og tilbringer jo myye tid forran tv'n så hvorfor ikke bruke penger på det. :wee:

var innom ekspert og tittet på samsungen vs sonyen og må si at jeg likte bildet på samsungen best ja. eneste var vel at det hvite var ikke like hvitt som sonyen, men under normal "tv-belysning" som ofte er ganske lumert her hos meg så er vel det heller positivt.

har sett meg ut LE-40M51B som en fristende kandidat. :) ok specs til en fin pris og pen innpakning. 22500,- på shg.no for tiden.. regner med det ikke går oppover frem til januar når jeg får penger.

NRTVKU73IW_610_457.jpg

forresten, når jeg var inne på ekspert så kikket han fyren litt på datan deres om de fikk inn denne skjermen, og pris. Der sto 32" versjonen LE-32M51B oppført til 12.000,-..! det er jo billig til en kjede å være hvertfall!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...