Gå til innhold

Netshop, 1,7 centrino, 1 gb ram, 80hdd - pris?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Satte opp en identisk laptop på netshop til 11200,-

Den er 8 mnd gammel. Også med dvd-brenner, glemte å nevne det.

Så da bør det vel være mulig å få 8000 for den?

Hvor er det best å avertere til salgs forresten?

Har brukt QXL en del før - men er ikke så mye respons der om dagen.

Takk for svar! :)

Lenke til kommentar

Sjekk her http://www.psdata.no/ps.asp?it=113104&mlevel=090500

Nesten like bra specs som din pc. Den koster 8595,-. Jeg hadde heller valgt en ny pc til 8595,- framfor å kjøpe en brukt en til 8000,- som nesten er identisk. Jeg hadde gitt maks 7000,- for din pc, men du kan sikkert klare å få mer alt etter hvor du legger den ut hen. Legg den ut på qxl og finn.no, ellers har du bruktmarkedet her, men her får man ikke så høy pris mener jeg.

Lenke til kommentar

som sagt han kan få 7000-8000 kr vis du er heldig, sett en pris på 7500 kr, på finn eller andre steder, du vil fort merke at du for folk som villig til og kjøpe for den prisen, etter det oppdaterer du med litt mer penger, ettersom det er flere som vil ha, jeg solgte min pc for 6000 kr, og var bare verdt 4000 kr. der hadde jeg så klart flaks, en mann som skulle ha pcen, tillegg klokka jeg den for han så han fikk ganske mye for pengene!

Lenke til kommentar

Kan sikkert få mer for den, kommer ann på hvem den selges til. En kamerat av meg har lagt ut en Packard bell P4 3,06ghz 60gb hdd, 64mb skjermkort (ieg) og 512ram for 9000kr på finn.no og han har blitt kontaktet av 2 som vil kjøpe og en fra Nigeria som ville gi 20.000 hvis han sendte den ned først. (gratis med andre ord)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...