arne321123 Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Hva burde jeg kjøre??? Jeg har ikke bruk for alle de nye duppedingsene i XP, fordi jeg installerer dem separat i 2k. Dere burde forresten sjekke http://www.enagy.com http://www.enagy.com Lenke til kommentar
Günther Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Windows XP er best på ytelse og stabilitet, men du merker ikke så mye forskjell. Har du allerede windows 2000 er det ikke vits å investere i XP. Har du begge, så innstaller XP . Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Kan du spesifisere hvilke duppedingser du ikke har bruk for? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 hmm...har ikke jeg sett dett blitt diskutert før...tror det jo...søk i forumet så vil du nok finne 5-6 tråder angående topic Lenke til kommentar
xnofit Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Smaken er som baken, delt i to. XP er jo nokså stabilt og greit hvis all hw din er støttet og uten kjente problemer (er vel egentlig en fancy utgave av W2K med noen ekstra duppeditter). W2K er vel snart ferdig med 1/3 av barnesykdommene i og med at SP3 er sluppet. Hvorfor ikke prøve begge to en stund så finner du ut hva som er din favoritt. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 xp støtter mer.... xp er likt 2000 med mer ting og tang.. kunne sakt mer og :smile: Lenke til kommentar
dagulf Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Jeg har bare dårlige erfaringer med XP. En ting er den rent subjektive følelsen av påtrengende brukervennlighet og ****farger. Fargene kan man jo gjøre noe med så det er egentlig ikke noe problem. Værre var det at XP forstår deg så inderlig godt at den til og med vet bedre enn deg hva du ønsker. Feks. prøvde jeg og søke etter en fil som var større enn 4 mb. + noen andre kriterier. XP forsto vel at så store filer skal man ikke lete etter og forandret parameteren i søkeboksen til 400K i stedet. Den utgaven jeg hadde var også veldig ustabil. Problemet lå spesielt i at hvis den ikke fikk kontakt med printeren så henger så hang systemet seg. Prøvde jeg å drepe printer prosessen så falt også eksplorer sammen. Dette problemet er det flere med XP som har. Alt i alt mener jeg at det gamle jungelordtaket med å vente til første sp er gyldig fortsatt. Kan du ikke vente så er w2k tingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå