Gå til innhold

AMD til 6500, siste godkjenning før bestilling

Anbefalte innlegg

Har lest MYE rundt på forumet og diverse tester siste ukene og kommet fram til følgende oppsett:

Arctic Cooling Silentium T2 Miditower Kabinett Sølv/Sort m/350W Stømforsyning 720,00 (pcutstyr.no)

AMD Athlon64, 3200+, S939, Bulk, BW 1.146,00 (pcutstyr.no)

NorthQ NQ3313 Silent Ice Giant UFO Alu/C 206,00 (shg.no)

EPoX EP-9NPA+ Ultra, nForce4 Ultra,ATX Socket-939,S-ATA,GbLAN,Firewire,PCI-Ex16 845,00 (pcutstyr.no)

Zalman Chipset Cooler NB47J 36,00 (shg.no)

TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack Kit w/two matched PC3200 CL2.5 DDRs 871,00 (pcutstyr.no)

Connect3d Radeon X800GTO 256MB PCI-E DVI TV-Out V-In Retail 1595,00 (psdata.no)

NEC ND-4550, DVD±RW, Black 391,00 (shg.no)

Logitech MX1000 Midnight, Laser Cordless 426,00 (shg.no)

Microsoft Natural Ergonomic Keyboard 4000, ergonomisk tastatur, USB 400,00 (pcutstyr.no)

Totalt 6636,00 + frakt

Målet er en billig og støysvak pc som kan overklokkes hvis jeg får lyst til det senere. Før jeg legger inn bestillingen, er det noen som ville gjort noen siste minutts forandringer? Har HD, skjerm og høyttalere fra før. Tenkte egentli bruke maks 4-5000 så vil helst ikke legge til en krone mer :p Men er det noe jeg har glemt eller kunne gjort bedre/billigere så tar jeg gjerne imot tips :w00t:

Endret av assi4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis du vil ha mulighet til å klokke senere kan du legge på 300,- på HK og kjøpe deg DFI Lanparty nF4 UT https://prisguiden.no/produkt/34945 dette skal jo vere ett av de beste OC HKene i verden! X800GTO kan jo softmodes med rivatuner til ca 6k 3dmark05 :thumbup:

pass også på at prosessoren din er med Venice kjerne da disse klokker langt!

ellers for å komensere for at HKet er litt dyrere kan du kjøpe en billigere mus, MX-518 er kongemus den også! digg som F!

Lenke til kommentar

Hk jeg har valgt skal også være svært klokkbart, men skal se på det DFI kortet. Passer på at det er venice ja, vurderer litt å spørre etter rett ukenr også :p Når det kommer til musen så tror jeg jeg holder meg til mx1000, har litt lyst på trådløs.. Kommer ikke til å spille så veldig mye, så tror ikke jeg har behov for en med kabel egentlig.

Lenke til kommentar

Håper jeg har fått maks ut av pengene ja :!: Det jeg er mest i tvil om er minnet, har ikke funnet noe særlig tester av value minnebrikker. Tok mest twinmos pga det var på tilbud til 699, men nå har det jo steget nesten 200 så kansje ikke beste valget likevel.. Noen bedre i prisklassen? Eneste er at jeg må vente til 15. på lønn/stipend før jeg kan bestille.. Lite gøy å gå å vente :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...