Elmek38 Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Eg skal snart kjøpe PSP og fant ut at PSP Gigapack vil passe meg best, Men eg har ikkje lykes i å finne prisen på denne pakken! Vet at den veiledenes prisen er kr 2799. Er det noen som har sett denne pakka i ein nettbutikk? Vis dere har vær venlig å si kor! Helst Norsk butikk. Endret 8. november 2005 av mafiaman Lenke til kommentar
Panic Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Gigapack har ikke kommet til Norge ennå. Du må nok vente litt. Skal nå iallefall komme på cdon.com den 18. November. Det er jo ikke så alt for lenge til. Elsker min PSP Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Lanserings dato fra SONY er 28 november! Men det er merkelig at det er kun CDON som har begynt med forhåndsbestillinger! Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Dyrere enn en XBox 360? Fy faen. Sony vet virkelig hvordan de skal flå monopol markedet deres, Europa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå