Freestyler^ Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Gir ødelagt cpu fra seg noe varme Mister man bilde når cpu er ødelagt? Mener å huske at man skulle få bilde på skjermen for det om cpu ikke er på hk.. Takker for svar.. Lenke til kommentar
Guggelibu Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Gir ødelagt cpu fra seg noe varme 5123557[/snapback] Vell. . . hvis en cpu er ødelagt, så virker den ikke, og da er det jo egentlig ikke mulig at han gir fra seg varme. . . Lenke til kommentar
Anders_Vårdal Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Kan lage varme vist CPU'n brenner (det er jo logisk) Lenke til kommentar
Pels Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Uten CPU, skjer det lite. Endret 8. november 2005 av Pels Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 En CPU kan sikkert være delvis ødelagt, slik at den fremdeles trekker strøm og avgir varme. Slik er det jo med all elektronikk, det trekker strøm selv om en liten del er gåen. Hvis CPU ikke virker så får du ikke bilde på skjermen. Lenke til kommentar
Guggelibu Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Kan lage varme vist CPU'n brenner (det er jo logisk) 5125902[/snapback] vell. . . men han spør om en ødelagt cpu gir fra seg varme. . . kanskje den har brent, men den gjør det ikke nå lenger, nå som den er ødelagt (det er jo logisk ) Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Vil man ikke bare få samme meldinga som om det ikke står noe CPU i? Vet hovedkort hvertfall kan gi melding om at CPU'en man har i ikke er støttet. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Har noen sett en melding på skjermen om at CPU mangler? Er vel like sjeldent som øyebryn på egg, ville jeg tro. At CPU ikke er støttet betyr noe helt annet. Da mangler BIOS mikrokode til en nyere CPU, og den vil da ikke virke korrekt. Men det meste vil virke. Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 men selv om man ikke har cpu får man vel opp bootbilde til skjermkortet for a split second? Lenke til kommentar
Guggelibu Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Har noen sett en melding på skjermen om at CPU mangler? Er vel like sjeldent som øyebryn på egg, ville jeg tro. At CPU ikke er støttet betyr noe helt annet. Da mangler BIOS mikrokode til en nyere CPU, og den vil da ikke virke korrekt. Men det meste vil virke. 5130848[/snapback] du har 6666 innlegg på forumet :!: Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 HK kan fint si i fra at du mangler CPU skjedde på min mytta HK fra AGP til PCIx16 og glemte i gjen cpu på gamle HK starta sje det peip noen ganger skjermen kom opp men srigt oppe til venstre om CPU Missing Lenke til kommentar
Freestyler^ Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Den funket.. brente fingern når jeg hadde den på kjernen når jeg starta opp.. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå