Laman Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Hei! Jeg er ganske rimelig lei av WoW nå, og har bestemt meg for å pause/stoppe abonemanget (feilskrevet, garantert). Det jeg lurer på er om hvordan jeg kan gjøre dette slik at jeg kan fortsette på den om noen måneder? Mvh Øystein Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Du kan fryse den i opptil 6 mnd, tror jeg. Ikke sikker dog. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Hvordan kan jeg gjøre det? Lenke til kommentar
shabador Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Ved å gå på Account Management og velge cancel subscription. Problemet er at Account Management er nede for andre dag på rad. (Jeg prøver å få betalt konto'en min...) Endret 8. november 2005 av shabador Lenke til kommentar
Laman Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Hvis jeg velger cancel subscription, vil jeg da ha mulighet for å komme tilbake igjen etter noen måneder? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Hvis du betaler med kredittkort så bare kanselerer du det, og når spilletia går over så er acounten frosen, og du må betale for å spille mere. Hvis du bruker game card, så bare slutter du å kjøpe, så blir acounten din automatisk frosen når tia går ut. så når du canselerer subscriptionen din så kan du bare starte å betale igjen seinere og spille videre. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Ah! Flotte greier! Nå har jeg kanselert subscriptionet mitt, som går ut 19. Nov! Føles bra =) Lenke til kommentar
V-by Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Bra flere enn meg er lei WOW her og Lenke til kommentar
Gjest medlem-75284 Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg har lagt inn et kredittkort, men bruker gaming card. Det står jo "next billing date xx.xx.xx" er du sikker på at den vil fryses? Det har hendt meg at jeg har glemt å kjøpe gaming card og den ikke har fryst seg.. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Er jo bare å trykke på cancel account da. Da vil alle subscriptions stoppes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå