knutby Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Noen som vet om noen brae band? Lyst å oppdatere samlinga. Samling: Mustasch Kyuss Spiritual beggars Clutch El Caco Queens of the stone age Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Down! Best stoner evar Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Down! Best stoner evar 5123794[/snapback] Agreed. "II" er ca. topp 10 i samlingen min. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Noen som kan komme med en link eller lignende til stone gard. Finner ikke noe på det.. samme med "II" Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 http://www.google.com/search?client=opera&...=utf-8&oe=utf-8 Vanskelig. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Noen som kan komme med en link eller lignende til stone gard. Finner ikke noe på det..samme med "II" 5124065[/snapback] Google kom til meg i form av en brennende busk og sa; "Ordet er Down, og du finner det i meg." http://www.down-nola.com/ JEG FANT JEG FANT Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Noen som kan komme med en link eller lignende til stone gard. Finner ikke noe på det.. 5124065[/snapback] Hjelper å skrive det riktig Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Alabama Thunderpussy Suplecs Corrosion Of Conformity (fra Deliverance og utover) Bongzilla Kanskje litt for southern, metal eller sludge, ikke vet jeg... Lenke til kommentar
knutby Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Noen som kan komme med en link eller lignende til stone gard. Finner ikke noe på det.. 5124065[/snapback] Hjelper å skrive det riktig 5124381[/snapback] Sikker på det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå