Gjest mafister Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Har skikket litt rundt.. og ser at Asus A8N Deluxe HK støtter Amd Athlon 64 X2 prosessorer.... men... Støtter Asus A8N Premium X2? ETter min oppfatning: NEI! Hva sier dere? kom gjerne med egne erfaringer og med BEVIS! Takk på forhånd Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Nei, naturligvis støtter ikkje Asus's nye toppkort på s939 X2 prosessor. Det hadde jo bare vore bortkastet av Asus. Ingen vil vel kjøpe en X2 og sette i det kortet Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) edit: premium ligner VELDIG på pentium Endret 8. november 2005 av Brusfantomet Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) er ikke helt med her om hva dere snakker om ? X2 funker da fint som pokker til premium hket til asus? og hvem har nevnt noe om intel prosessorer ? ser ingenting om det i trådstarter sin post http://no.asus.com/products4.aspx?l1=3&l2=...539&modelmenu=1 bare en tullepost eller noe dette her ? Endret 8. november 2005 av ducmaster Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 En kamerat av meg kjøpte nylig en ny datamaskin. HK og prosessor? Jo, nettopp Asus A8N-SLI Premium og A64 X2 4400+. Og han er superfornøyd. Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 har selv bygget en pc for en kompis med en 3800X2 prosessor og et asus Premium hk, så fatter egentlig ikke hva trådstarter spør etter her. og til brusfantomet, klarer ennå ikke helt se koblingen din med plutselig Intel prosessorer?ser ingenting nevnt noen som helst plasser om det Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Denne tråden er helt på jordet, og er herved rapportert. Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 haha mange som er helt tåke på det forumet her til tider Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Har skikket litt rundt.. og ser at Asus A8N Deluxe HK støtter Amd Athlon 64 X2 prosessorer.... men... Støtter Asus A8N Premium X2? ETter min oppfatning: NEI! Hva sier dere? kom gjerne med egne erfaringer og med BEVIS! Takk på forhånd 5123463[/snapback] Kort svar: JA! Se specs for begrunnelse. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Stenges Når det blir framsatt ein påstand utan dokumentasjon så ser eg ingen grunn til at tråden har livets rett For dei som lurer: http://www.asus.com.tw/products4.aspx?l1=3...539&modelmenu=1 Innhold endret då den originale teksten kunne feiltoklast. Endret 9. november 2005 av Jankee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg